مینو رایولا : خرید هالند توسط بارسلونا پیچیده است ، اما غیرممکن نیست ؛ رئال مادرید توانایی خرید هالند را دارد !

0

بارسا نیوز – مینو رایولا مدیر برنامه های ارلینگ هالند که یکی از مهمترین سوژه های نقل و انتقالاتی بارسلونا است ، درباره آینده ستاره نروژی و انتقال او به تیم های بارسلونا و رئال مادرید صحبت کرد.

 

او یک ماه پیش با نمایندگان هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا دیدار کرد و شرایط هر دو تیم را جویا شد تا در مورد آینده موکل گران قیمت خود تحقیق و تفحص کند.

 

انتقال هالند به بارسلونا

پیچیده است ، اما غیرممکن نیست. خرید بازیکنان وطیفه مدیر یک باشگاه است. قطار در حال حرکت است و شما تصمیم می گیرید که سوار آن شوید و یا بگذارید به حرکت ادامه دهد. مادرید توانایی خرید هالند را دارد .

 

شرایط هالند در بازار

آنچه ما امروز می دانیم این است که دورتموند بسیار جدی به ما گفته است اجازه خروج هالند را نمی دهند و به این مورد عمل خواهند کرد. باید دید تمایل تا اول سپتامبر وجود دارد یا خیر. در ذهن من این است که دورتموند نه ( این تابستان از دورتموند خارج شود ).

 

سفر شما به بارسلونا و مادرید

اگر دلیل سفرمان را به شما بگویم ، باور نمی کنید. پدر هالند می خواست به ماربلا برود و من هم می خواستم با او مسافرت کنم. او مجبور بود که به لاپورتا تبریک بگوید و سپس به مادرید برود. من ۹۹% اوقات به آن جا سفر می کنم ، اما هیچ کس نمی داند کجا هستم !

 

شکار تصویر شما هنگام ورود به بارسلونا

در بارسلونا هیچ ترمینال خصوصی وجود ندارد. آنجا هر ۲۴ ساعت پاپاراتزی وجود دارد و منتظر بازیگر هستند ! کسی که عکس من را شکار کرد  پاپاراتزی ورزشی نبود ، اما من چیزی برای پنهان کردن ندارم. من با مدیران بارسلونا و خوزه آنخل سانچز زیاد صحبت می کنم.

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ