پاری سن ژرمن از خرید لیونل مسی قطع امید کرده است !

0

بارسا نیوز – به گزارش اکیپ فرانسه و به نقل از موندو دیپورتیوو ، چند هفته پیش در فرانسه آن ها لیونل مسی را در تیم پاری سن ژرمن و در کنار نیمار تصور می کردند ، اما اکنون آینده فوق ستاره آرژانتینی ۱۸۰ درجه چرخیده است و او می خواهد در بارسلونا بماند.

 

مسی منتظر است که پیشنهاد بارسلونا به او ارسال شود و انتظارات او در این پیشنهاد برآورده شده باشد.لاپورتا و خورخه مسی ، پدر لیونل مسی ، پیش از این با یکدیگر دیدار کردند و پایه های مذاکرات را به آینده موکول کردند. باید دید هیئت مدیره لاپورتا می تواند از این برتری استفاده کند یا خیر.

 

یکی از عللی که نشریه اکیپ در ماندن مسی موثر می داند این است که با توجه به قهرمانی کوپا دل ری ، مسی اعتقاد زیادی به نسل جدید بارسلونا شامل فرنکی دی یونگ ، پدری ، ترینکائو ، رونالد آرائوخو و آنسو فاتی دارد.

 

علاوه بر تمامی موارد بالا ، لیونل مسی اهداف لاپورتا را می داند و مطلع است که لاپورتا می خواهد تیمی قدرتمند ایجاد کند. اولویت لاپورتا طبق گزارش RAC 1 ، نیمار جونیور است. به نظر می رسد پاریسی ها به جای دیدن نیمار و مسی در پارک د پرنس باید آن ها را در تلویزیون تماشا کنند !

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ