یک تاکید مهم به استقلالی‌ها/ برای بردن یک تیم معمولی خوشحالی نمی‌کنیم!

0

استقلال نیوز – اولین پیروزی استقلال مقابل الهلال عربستان زمستان سال ۷۷ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا به دست آمد. مقطعی که هدایت آبی‌پوشان ایرانی بر عهده ناصر حجازی بود.

قبل از برگزاری مسابقه مقامات باشگاه الهلال مدعی شده بودند در معادلات صعود اصلاً شانسی برای نماینده ایران متصور نیستند و استقلال قطعاً حذف می‌شود. از طرف دیگر، رسانه‌های عربی حاضر در امارات نیز تمام توجه خود را معطوف به الهلال و العین کرده‌ بودند ولی استقلال در همان بازی اول توانست معادلات را به طور کامل بر هم زده و الهلال را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

پس از پایان آن مسابقه هنگامی که کاروان آبی‌ها در مسیر بازگشت به هتل قرار داشت، سرمربی فقید استقلال به بازیکنانش تأکید کرد وقتی وارد هتل شدند، مقابل خبرنگاران خارجی اصلاً خودشان را خوشحال نشان ندهند و کاملاً معمولی رفتار کنند! اتفاقاً استقلالی‌ها همین کار را کردند و مسئله باعث تعجب نمایندگان رسانه‌های عربی شد.

فردای آن روز یک خبرنگار از حجازی پرسید: چرا شاگردان شما از پیروزی بسیار مهم مقابل الهلال خوشحال نیستند؟ سرمربی استقلال نیز پاسخ قاطعی داد و گفت: استقلال یک تیم بزرگ است و بازیکنان تیم بزرگ هرگز بابت پیروزی مقابل یک تیم معمولی خوشحالی چندانی نمی‌کنند !ما می‌خواهیم به فینال جام باشگاه‌های آسیا برسیم و هر وقت به فینال رسیدیم، شادی خواهیم کرد ولی بردن الهلال از نظر من و شاگردانم یک اتفاق کاملاً معمولی بوده است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ