امیدوارم دوستانم در پرسپولیس جام آسیا را بالای سر ببرند/ کیفیت لیگ قهرمانان پایین آمده است

0

پرسپولیس نیوز  محسن ربیع خواه هافبک مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ که از ابتدای این فصل به تیم آلومینیوم اراک ملحق شد نتوانست خیلی برای تیمش بازی کند.

ربیع خواه که دوباره دچار پارگی رباط صلیبی شد اکثر بازی‌های این فصل را از دست داد ولی حالا با پشت سر گذاشتن مصدومیتش آماده بازگشت به میادین است.

محسن ربیع خواه در گفت‌وگو با پرسپولیس نیوز در خصوص شرایط این روزهای خودش و آلومینیوم و البته بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مطالبی را مطرح کرد.

اوضاع مصدومیتت چطور است؟

خدا را شکر شرایطم خوب است مصدومیتم کاملا برطرف شده و حتی در آخرین بازی  دوستانه تیم توانستم ۴۵ دقیقه به میدان بروم. من هم به لحاظ بدنی و هم روحی کاملا آماده بازی کردن هستم و هروقت کادر فنی تیم صلاح بداند در خدمت آلومینیوم خواهم بود.

کار کردن با منصوریان چطور است؟

کارنامه علیرضا منصوریان و سابقه او کاملا مشخص است. از وقتی او و مادرش به تیم ما آمدند شرایط تیم بهتر شد و آلومینیوم به نظرم در مسیر درستی قرار گرفته است. امیدوارم همه در کنار هم تلاش کنیم تا بتوانیم هواداران اراکی را خوشحال کنیم.

خودت فکر می‌کردی آلومینیوم تا این حد خوب نتیجه بگیرد؟

واقعیتش خب فکرش را نمی‌کردم. تیم ما اولین سالی است که در لیگ برتر حضور دارد و به غیر از این ما فصل را اصلا خوب شروع نکردیم و در هفته‌های ابتدایی نتایج مناسبی نگرفتیم ولی خداراشکر هرچه از فصل گذشت شرایط بهتر شد و توانستیم امتیازات خوبی را جمع کنیم.

در حال حاضر در رتبه پنجم جدول قرار دارید به نظرت این تیم پتانسیل آسیایی شدن را دارد؟

خب جایگاهمان خیلی خوب است و همین موضوع انتظارات را از تیم ما بسیار زیاد کرده است. فقط می‌توانم بگویم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در پایان فصل رتبه خوبی بدست بیاوریم. اگر هم بتوانیم سهمیه آسیایی بدست بیاوریم که واقعا کار بزرگی انجام دادیم و فوق العاده خواهد بود.

بازی‌های پرسپولیس در آسیا را دنبال کردی؟

بله من تقریبا بازی‌های هر ۴ نماینده فوتبال ایران را در بازی‌های آسیایی دنبال کردم. به نظرم همه نماینده‌های کشور خوب کار کردند و توانستند نتایج مناسبی بگیرند . من هم به ۳ تیمی‌که صعود کردند و هم فولاد که فکر می‌کنم با بدشانسی حذف شد تبریک می‌گویم. فولاد تیمی‌شایسته بود و می‌توانست جزو تیم‌ها ی مرحله بعد باشد.

به نظرت تیم‌های ما می‌توانند امسال به مقام قهرمانی برسند؟

من فکر می‌کنم سطح لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل کمی ‌بالاتر بود و امسال بازی‌های با کیفیتی را نسبت به سال‌های گذشته مشاهده نکردیم. با این حال به نظرم می‌توانیم در بین ۴ تیم حداقل ۲ نماینده داشتیم و امیدوارم  یکی از فینالیست‌ها ایرانی باشد.

سال ۲۰۱۸ با پرسپولیس به فینال رسیدی و نایب قهرمان شدی، فصل قبل هم با وجود اینکه مصدوم بودی و به بازی فینال نرسیدی اما  دوباره پرسپولیس به فینال رسید. به نظرت امسال تیم سابقت می‌تواند دوباره به فینال برسد و البته قهرمان شود؟

خب متاسفانه در دو بار قبلی که با پرسپولیس به فینال رسیدیم نتوانستیم قهرمان شویم ولی امیدوارم پرسپولیس امسال این کار ناتمام را به پایان برساند و دوستانم در این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

امیدوارم دوستانم در پرسپولیس جام آسیا را بالای سر ببرند/ کیفیت لیگ قهرمانان پایین آمده است

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ