عکس ۶ مامور برق کرمان که در سیلاب کشته شدند +تصویر خودرو

0

طبق اعلام توانیر، اسامی جانباختگان حادثه شب گذشته بدین شرح است:

علیرضا جعفری نژاد  برقکار اتفاقات، مسلم دهقانی برقکار بهره برداری، محسن توکلی مسئول اتفاقات، علی توسلی برقکار بهره برداری، محمد میرزاحسینی راننده بالابر و مصطفی ابراهیمی  راننده خودرو خدمات.

عکس کشته شدگان حوادث حوادث کرمان اسامی کشته شدگان کرمان اسامی کشته شدگان اداره برق کرمان اخبار کرمان

از روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت بارندگی‌های شدید در بخش گلباف باعث بروز مشکلاتی در شبکه های آب، برق و راه های مواصلاتی شد و نیرو‌های ادارات برق، آب و راهداری شهرستان کرمان برای رفع مشکل به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: ساعت ۵ عصر دیروز نیرو‌های اداره برق شهرستان کرمان در حال پیگیری و بررسی قطعی برق بودند و علی رغم اینکه هوا در آن منطقه مساعد بوده، ولی در بالادست در منطقه سه راهی نیبید به سمت گلباف بارش شدید تگرگ اتفاق می‌افتد و حجم آب را چندین برابر می‌کند.

فرماندار کرمان اضافه کرد: متاسفانه این سیل طغیانی باعث گرفتاری ۶ نفر از نیرو‌های اداره برق شهرستان کرمان شد و نیروهای امدادی به جستجوی آنها پرداختند، اما روز گذشته تلاش‌ها بی نتیجه بود و صبح امروز اجساد این ۶ نفر پیدا شد.

بابایی گفت: علاوه بر اعزام ۷۶ نفر از نیرو‌های هلال احمر و تیم‌های امدادی موتورسیکلت و بالگرد، نیرو‌های سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و بخشداری نیز در عملیات جستجو همکاری داشتند.

عکس کشته شدگان حوادث حوادث کرمان اسامی کشته شدگان کرمان اسامی کشته شدگان اداره برق کرمان اخبار کرمان

وی ادامه داد: روز گذشته نیز در اندهجرد و پشوئیه بارندگی داشتیم که به شبکه های آب و برق و راه‌ها خسارت‌هایی وارد شد، اما مدیریت شده بود و ما سریع مشکلات پیش آمده را رفع کردیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ