رمزگشایی از ۳۰ فقره موبایل قاپی در تهران

0

به گزارش ساتین ، وقوع یک فقره موبایل قاپی در تقاطع خیابان دماوند و خیابان رشید توسط دو موتورسوار به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به تبع آن واحدهای گشت در محدوده وقوع جرم موفق شدند سارقان که با سرعت زیاد در حال فرار مشاهده کنند.
وی عنوان کرد: سارقان وقتی با ماموران پلیس مواجه می شوند با افزایش سرعت به فرار ادامه می دهند که پس از دقایقی تعقیب و گریز موتورسیکلت به زمین خورده و ترک نشین به صورت پیاده پا به فرار گذاشته و ماموران موفق می شوند راکب به نام فریبرز را دستگیر کنند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: پس از وصول پرونده، در تحقیقات تخصصی صورت گرفته متهم، تنها به سرقت از یک نفر معترف ولی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی نظیر پایش فیلم دوربین های مداربسته سرقتهای اخیر در سطح حوزه و آنالیز شیوه و شگرد متهمان و نوع موتورسیکلت آنها و احصا نقاط تردد فریبرز مشخص شد وی و همدستش مرتکب بیش از ۳۰ فقره سرقت گوشی قاپی شده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: فریبرز با مواجه با ادله بدست آمده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: برای تامین هزینه های زندگی و اعتیاد با همدستی یکی از بچه محل هایم تصمیم به سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی گرفتیم و با پرسه زنی در سطح شهر و انتخاب سوژه ها در اقدامی آنها را غافلگیر کرده و تلفن همراهشان را می ربودیم و سپس در خیابان مولوی به دستفروشان می فروختیم.
سرهنگ مجیدی با اشاره به اینکه در شاحه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که همدست متهم  به یکی از شهرستان های غربی کشور گریخته است، افزود: شناسایی متهم متواری با بهره گیری از تمام امکانات در دستور کار قرار دارد.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم با دستور قضائی روانه دادسر شد و کشف جزئیات پرونده و دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار قرار دارد.

 

رمزگشایی از ۳۰ فقره موبایل قاپی در تهران

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ