اقلام دارویی شما ارائه گردید یعنی چه؟

0

پیامک اقلام دارویی شما ارائه گردید

حسین صانعی‌فرد با اعلام اینکه برنامه‌ریزی‌های جامعی برای رفع دغدغه بیماران در زمینه تامین دارو انجام شده است، گفت: طرح تأمین دارو برای بیماران پرونده‌ای از شرکت‌های معتبر خارجی و توزیع آنها در داروخانه مرکزی هلال‌احمر (خ مفتح) و در داروخانه تهرانپارس (جشنواره) از طریق سامانه اینترنتی و پیامک در حال اجرای آزمایشی است.

صانعی‌فرد گفت: در قالب طرح تامین داروی بیماران پرونده‌ای، برای متقاضیان داروهای تک‌نسخه ای پرونده‌ای در داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر تشکیل شده است و با ارسال پیامک، کد شناسه در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا از این طریق علاوه بر مراجعه به سایت شرکت، در جریان نحوه تهیه دارو و زمان تحویل آن قرار بگیرند و در این زمینه برای تأمین رفاه بیماران تمهیدات ویژه‌ای برای ارسال دارو پیش‌بینی شده است.

وی افزود: علاوه بر داروهایی که به‌وسیله هلال‌احمر از منابع معتبر خارجی تأمین می‌شود، این شرکت آمادگی کامل برای همکاری با دیگر شرکت‌های وارد کننده دارو برای تأمین اقلام دارویی مورد نیاز هموطنان دارد و در این زمینه هم اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال درباره مدت زمان سفارش دارو تا تحویل به متقاضیان، توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زمان سفارش تا تحویل دارو به یک ماه کاهش یافته، در حالی که در گذشته این زمان ۳ تا ۴ ماه زمان می ‌برد؛ همچنین مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در داروخانه مرکزی و تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر و داروخانه شماره ۲ هلال احمر در تهرانپارس از ۳۰ دقیقه به ۱۲ تا ۱۵ دقیقه است.

صانعی‌فرد در زمینه سبد دارویی شرکت پخش سها هلال، گفت: هم‌اکنون با همکاری نزدیک با۶۰ شرکت دارویی و در قالب ۲۵ قرارداد منعقده، اقلام موجود در سبد دارویی هلال‌احمر در داروخانه‌ها و مراکز پخش به ۷۰۰ قلم افزایش یافته که رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال با اشاره به اینکه در حال حاضر زمان تحویل دارو در مراکز استان‌ها به داروخانه‌های سراسر کشور از طریق مراکز پخش دارویی هلال احمر به ۴۸ ساعت کاهش یافته است، گفت: مراکز پخش سها هلال و داروخانه‌های زیر پوشش در حال حاضر همه داروهای بیماران سرطانی، عمومی، خاص و همه داروهای پُرمصرف و حیاتی مورد نیاز کشور را توزیع می‌کنند.

صانعی‌فرد خاطرنشان کرد: در زمینه توزیع داروهای تک‌نسخه‌ای هم علاوه بر داروخانه مرکزی هلال‌احمر، شعبه‌ای جدید در داروخانه تهرانپارس فعالیت خود را از مهر امسال آغاز کرده است که با استقبال قابل توجه همشهریان مواجه شده است و امیدواریم با این اقدام گامی موثر برای کاهش دغدغه‌های دارویی هموطنان و بیماران برداشته باشیم.

به گزارش هلال احمر، داروخانه مرکزی و فوق تخصصی هلال‌احمر واقع در خیابان مفتح و داروخانه شماره ۲ هلال احمر واقع در خیابان جشنواره تهرانپارس است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ