مصدومان استقلال دکتر نوروزی را قبول دارند!

0

استقلال نیوز – استقلال از مهرماه سال گذشته در مورد کادر پزشکی خود حرف و حدیث‌های بسیار زیادی داشت. پس از روی کار آمدن محمود فکری، دکتر امین نوروزی در اعتراض به عدم برخورد قاطعانه کادر فنی جدید با بازیکنانی که در قطر با کادر پزشکی باشگاه استقلال بد صحبت کرده بودند، از سمت خود کناره‌گیری کرد و همراه با او، سایر پزشکان این تیم هم دیگر در جمع آبی‌پوشان باقی نماندند.

در چنین وضعیتی باشگاه سرا به کادر پزشکی جدید رفت که اتفاقاً آنها هم با مربیان کنونی به مشکل برخورده و جدا شدند. البته یکی از نکات مهم در رابطه با مصدومان استقلال، داستانی است که طی چند ماه گذشته مرتب تکرار شده است. تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان قدیمی استقلال با وجود اینکه باشگاه پزشک داشت، هنگام آسیب‌دیدگی نزد دکتر نوروزی می‌رفتند و با توجه به اعتماد بالایی که به او داشتند، ترجیح می‌دادند مصدومیتشان توسط پزشک سابق استقلال مرتفع شود.

مسولان و مربیان تیم هم عملاً در این رابطه سکوت می‌کردند چون اولا خود آنها نیز به دانش دوست و بروزی اعتماد داشته و علاوه بر آن، نمی‌خواستند استقلال به خاطر این مسئله دچار مشکل شود. اصلاً هم بعید نیست که تا پایان فصل حتی اگر پزشکان جدیدی برای استقلال انتخاب شوند، باز هم چهره‌های سرشناس و قدیمی استقلال برای مداوا نزد دکتر نوروزی بروند.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مصدومان استقلال دکتر نوروزی را قبول دارند!

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ