نتیجه رویایی در بازی بارسا و اتلتیکو؛ به خاطر زیدان قهرمان شوید!

0

رئال مادرید نیوز : تساوی بارسا و اتلتیکو را می توان رویایی ترین نتیجه ممکن برای رئال مادرید به شمار آورد چرا که هر دو مدعی قهرمانی امتیاز از دست دادند و حالا اگر رئال در بازی حساس یکشنبه شب مقابل سویا در ورزشگاه دی استفانو به پیروزی برسد به صدر جدول لالیگا می رسد و در فاصله سه بازی به پایان فقط به سه برد و ۹ امتیاز تا قهرمانی نیاز دارد.

در شبی که کلاهبردار ۵۵۵ میلیون یورویی مثل اکثر بازیهای بزرگ در دو، سه سال اخیر محو شده بود، بارسا فرصت طلایی برای کسب پیروزی و صدرنشینی موقت را از دست داد. در حقیقت آنها به شکل ناخواسته ای به رئال کمک کردند تا تیم زیدان بتواند قهرمان شود. حالا کار برای بارسا خیلی سخت است چرا که باید هر سه بازی بعدی خود را ببرند و منتظر بمانند تا اتلتیکو و بارسا حداقل یکی از بازیهای باقی مانده را ببازند.

بازیکنان رئال مادرید در ماه های اخیر مدام قربان صدقه زیدان رفته اند و گفته اند که جانشان را برای مربی فرانسوی می دهند و حالا باید ثابت کنند که در عمل هم این ادعایشان صحت دارد و فقط در عمل نیست. آنها دیگر جای هیچ اشتباهی ندارند. رئال مادرید حالا تنها تیم لالیگاست که برای قهرمانی به خودش وابسته است و به هیچ وجه نباید این فرصت از دست برود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نتیجه رویایی در بازی بارسا و اتلتیکو؛ به خاطر زیدان قهرمان شوید!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ