تابستان پرماجرای رئال و پی اس جی؛ امباپه، پوچتینو، واران و …

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که رئال مادرید و پی اس جی ماه های مهمی را پیش روی هم دارند چرا که بارها ممکن است که مسیر ناصر الخلیفی قطری و فلورنتینو پرز با هم برخورد کند.

یک ماه پیش و به خاطر ماجرای سوپرلیگ، الخلیفی و پرز به دو قطب جنگ تبدیل شدند. مرد قطری طرف چفرین را گرفت و مدیر رئال مادرید سردسته باشگاه های یاغی و حامی سوپرلیگ بود. حالا بحث در مورد جانشین زیدان باعث شده تا دو باشگاه دوباره سد راه هم باشند. مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی دو فصل دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و سالی هشت میلیون یورو به علاوه پاداش دریافت می کند. از سویی پی اس جی در مورد ماندن این مربی مطمئن نیست چرا که مربی آرژانتینی فصل را بدون لیگ  و چمپیونزلیگ به پایان رساند. اگر پی اس جی بخواهد پوچتینو را کنار بگذارد، رئال مادرید برای جانشینی زیدان به سراغ مربی آرژانتینی می رود. البته در سال ۲۰۱۳ اتفاق مشابهی رخ داد. در آن زمان آنچلوتی از پی اس جی جدا شد و رئال مادرید حاضر شد تا سه میلیون یورو به تیم پاریسی بدهد تا بتواند مربی ایتالیایی را استخدام کند.

پرز همیشه مراقب بوده تا الخلیفی و مالکان قطری پی اس جی را عصبانی نکند و یکی از دلایل احتیاط شدید پرز در مورد مسیر خرید امباپه هم همین است. در حقیقت رئال در این تابستان فقط در صورتی به سراغ امباپه می رود که پی اس جی حاضر به فروش وی شود و به هیچ وجه پشت سر قطری ها مذاکره نخواهند کرد. اگر پی اس جی با فروش در این تابستان مخالفت کند، رئال منتظر خرید رایگان امباپه در ۲۰۲۲ خواهد ماند.

در نقطه مقابل پی اس جی نیز اهدافی را از میان رئالی ها تعیین کرده است. گزینه محبوب آنها وینیسیوس است که رئال مادرید دور او خط قرمز کشیده و حاضر به فروختنش نیست. گزینه دیگر واران است که در لیست فروش قرار دارد و رئال برای فروش او ۷۰ میلیون یورو طلب کرده که پی اس جی دیگر مشتری اش است. به هر صورت باید دید که تا پایان تابستان رئال و پی اس جی چگونه سر راه هم سبز می شوند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تابستان پرماجرای رئال و پی اس جی؛ امباپه، پوچتینو، واران و …

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ