در بازی‌های استقلال و پرسپولیس ۴ پنالتی گرفته نشد

0

پرسپولیس نیوز – علیرضا یزدانی در خصوص داوری بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان و اعتراض به قضاوت داور گفت: این مسابقه یک بازی سرعتی و فیزیکی بود و برخوردهایی در جریان مسابقه وجود داشت. در ۱۰ دقیقه آخر نیمه نخست دو صحنه داشتیم. ابتدا برخورد توپ به دست محمد محبی بازیکن سپاهان خطای هند و پنالتی به سود پرسپولیس بود که داور نگرفت. در دقیقه ۳۸ برخوردی بین مدافع سپاهان و مهاجم پرسپولیس داشتیم. بازیکن پرسپولیس بزرگنمایی کرد و تصور می‌شد خطا صورت گرفته در حالی که خطایی انجام نشد.

کارشناس داوری فوتبال ادامه داد: در دقیقه ۶۴ در محوطه پرسپولیس کمال کامیابی نیا هافبک این تیم خطایی را مرتکب شد که از دید داور پنهان ماند و باید یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام می‌شد. در دقایق پایانی هم پشت محوطه جریمه پرسپولیس توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد و باید اعلام خطای هند می‌شد.

یزدانی در خصوص ارزیابی اش از عملکرد داور بازی استقلال و ذوب آهن تاکید کرد: در بازی استقلال و ذوب آهن دو صحنه پنالتی داشتیم. برعکسِ بازی پرسپولیس با سپاهان، بازی استقلال با ذوب آهن آرام بود اما مشکل داوری در اینجا هم وجود داشت. در دقیقه ۵۱ یک صحنه در محوطه جریمه استقلال رخ داد و بازیکن استقلال پای بازیکن ذوب آهن را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال یادآور شد: در دقیقه ۷۳ خطای مهاجم استقلال روی دروازه بان ذوب آهن رخ داد. در دقیقه ۷۵ و در برگشت همان توپ عمل گرفتنِ مدافع ذوب آهن روی شیخ دیاباته مهاجم استقلال از دید داور پنهان ماند و باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌شد.

وضعیت پرسپولیس کارشناسی داوری بازی پرسپولیس علیرضا یزدانی لنگرودی صحنه مشکوک پنالتی داور پرسپولیس سپاهان داور بازی پرسپولیس پنالتی پرسپولیس بازی دیروز پرسپولیس چند چند شد بازی پرسپولیس سپاهان اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

در بازی‌های استقلال و پرسپولیس ۴ پنالتی گرفته نشد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ