شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد

0

شرکت اپل به رکوردی باورنکردنی به لحاظ درآمد و سرمایه مالی دست یافته است که در دنیا بی‌نظیر است.شرکت اپل اعلام کرده‌ است که به بیشترین میزان سرمایه و دارایی در حدود ۷۰۰ میلیارد دلار رسیده است که یک رکورد جهانی محسوب می‌شود.

موفقیت استیو جابز قیمت سهام اپل شرکت اپل سهام اپل ارزش سهام اپل
گفتنی است، افزایش میزان سهام این شرکت به میزان ۱٫۹ درصد باعث این افزایش سرمایه منحصر به فرد شده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، شرکت اپل در همین راستا در نظر دارد یک مزرعه دارای پنل‌های خورشیدی برای تأمین انرژی دیتا سنترهای خود در منطقه‌ی کالیفرنیای ایالات متحده با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون دلار تأسیس کند تا قبل از این رکورد بیشترین میزان فروش و سرمایه به ارزش ۶۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۰ در اختیار شرکت مایکروسافت بوده است.
ارزش سهام اپل طی ۱۰ سال از ۵ دلار به ۱۳۰ دلار رسید
موفقیت استیو جابز قیمت سهام اپل شرکت اپل سهام اپل ارزش سهام اپل
این اظهارات تیم کوک مدیرعامل اپل در نمایشگاه فناوری در سانفرانسیسکوی ایالات متحده بوده است و او اعلام کرده است که اپل قصد دارد فروشگا‌ه‌های بیشتری در سطح دنیا جهت عرضه محصولات خود افتتاح کند.
موفقیت استیو جابز قیمت سهام اپل شرکت اپل سهام اپل ارزش سهام اپل
کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ با دوستی استیو وزنیاک ۲۱ ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز ۱۶ ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسماً با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند.
درآمد ۱۷۰ میلیارد دلار (۲۰۱۳)
سود خالص ۳۷ میلیارد دلار (۲۰۱۳)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ