گزارش : شرایط رونالد کومان برای فصل آینده چگونه است ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش ESPN ، در هیات مدیره بارسلونا تردید فزاینده ای درباره ادامه دادن رونالد کومان وجود دارد و هنوز آینده سرمربی هلندی نامشخص است.

 

گروهی از اعضای هیات مدیره بارسلونا اذعان دارند صرف نظر از هر نتیجه ای در پایان فصل ، بارسلونا باید چالشی جدید را زیر نظر سرمربی جدید آغاز کند. این دسته از مدیران اعتقاد دارند استایل بازی کومان برای بلند مدت با شیوه بازی بارسلونا منطبق نیست.

 

گروهی دیگر از اعضای هیات مدیره بر این باور هستند که شجاعت کومان در بازی دادن به جوانان و البته نگرش او در شرایط سخت ستودنی است و از او حمایت میکنند. آن ها به بازی کردن جوانانی همچون رونالد آرائوخو ، پدری گونزالس ، ایلایکس موریبا ، سرجینیو دست و اسکار مینگوئزا اشاره میکنند.

 

از طرفی بسیاری از منابع گزارش دادند که کومان در برنامه ریزی برای فصل آینده و پیش فصل سهیم بوده آیت و نمونه آن خرید ممفیس دپای برای فصل آینده است.

 

بعضی دیگر از منابع میگویند که خوان لاپورتا پس از شکست ۲۹ آوریل برابر گرانادا خشمگین شد. ژاوی هرناندز در بین گزینه ها است.به نطر میرسد او قراردادش را با السد تمدید میکند اما بند مخصوص بارسلونا در قرارداد وی موجود خواهد بود.

 

طبق گزارش ها از طرفی خوان لاپورتا در بوندس لیگا به دنبال سرمربی میگردد. پیش از انتصاب به عنوان رئیس بارسلونا ، لاپورتا به دنبال رالف راگنیک برای پست مدیریت ورزشی و یولیان ناگلزمان برای سرمربیگری بارسلونا بود.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

گزارش : شرایط رونالد کومان برای فصل آینده چگونه است ؟

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ