خشم رختکن رئال مادرید از اتفاقات بازی مقابل سویا؛ سرقت مسلحانه

0

رئال مادرید نیوز : داور ویدیویی به نظر می رسد که در فوتبال اسپانیا به جای آن که به یک راه حل تبدیل شو دبه یک مشکل تبدیل شده است. بزرگترین نمونه در بازی رئال و سویا بود که پنالتی کاملا واضح روی بنزما گرفته نشد تا هند پنالتی کاملا مشکوک در صحنه قبلش گرفته شود.

بازیکنان رئال مادرید کاملا از این شرایط شوکه شده اند و چهره هایشان درون زمین گویای همه چیز بود. بنزما باور نمی کرد که خطای به این واضحی روی او گرفته نشود و این گونه رئال از لالیگا دور شود. در این صحنه پس از سه دقیقه انتظار و در حالی که بازیکنان رئال انتظار داشتند که پنالتی به سودشان گرفته شود، پنالتی به سود تیم حریف گرفته شد. خشم رختکن به حدی بود که زیدان که همیشه ساکت است هم صدایش در آمد و از داوری انتقاد کرد و کارواخال نیز در پیامی اینستاگرامی این تصمیم را “شرم آور” خواند.

گاتی بازیکن اسبق فوتبال آرژانتین به این صحنه واکنش نشان داد و گفت :” یک نفر باید جلوی داور ویدیویی را بگیرد. این به یک بیماری تبدیل شده است. علیه همه اشتباه می کنند و در ابیز رئال و سویا یک سرقت مسلحانه رخ داد. صحنه میلیتائو پنالتی نبود و صحنه بنزما باید پنالتی گرفته می شد.”

خواکین سانچز بازیکن باتجربه بتیس هم در مورد بازی صحبت کرد:” با هم تیمی هایم در مورد هند میلیتائو صحبت کردم. همیشه می گویم که وقتی هند غیرعمدی است و مسیر توپ را قطع نکند نباید خطا گرفته شود. میلیتائو به همراه مهاجم حریف پرید. نظر من ارزشین دارد اما مهم این است که همه در مورد هندها به توافق برسیم. نمی دانیم چه معیاری مورد استفاده قرار می گیرد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

خشم رختکن رئال مادرید از اتفاقات بازی مقابل سویا؛ سرقت مسلحانه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ