راموس یا واران، یکی به پی اس جی می رود

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که خط دفاعی رئال مادرید در فصل آینده کاملا دگرگون خواهد شد. ناچو و میلیتائو می مانند و حضور آلابا قطعی است اما نفر چهارم مشخص نیست. یکی از میان راموس و واران یا شاید هم هر دو جدا می شوند.

کاپیتان هنوز از تمدید با رئال مادرید دور است. راموس در روزهای اخیر به صورت غیرمستقیم به پی اس جی علامت داده است و فعلا کسی از تیم فرانسوی هم این ماجرا را رد نکرده است. البته کواترو مدعی است که اطرافیان راموس حضورش در پی اس جی را منتفی می دانند اما کامنت جنجالی راموس برای نیمار و خوشحالی از تمدید قراردادش به شدت خبرساز شده است. برخی هم می گویند که راموس برخی بازیکنان پی اس جی را فالو دارد اما حقیقت این است که کاپیتان ده ها بازیکن دیگر از تیم های مختلف را هم فالو دارد و این را نمی توان چندان جدی گرفت.

پی اس جی به دنبال تقویت ترکیبش در خط دفاعی است و اگر در نهایت راموس به پاریس نرود به نظر می رسد که برای واران این اتفاق می افتد. مدیران پی اس جی خیلی دوست دارند که تیمشان را فرانسوی تر کنند و با خرید کاپیتان تیم ملی فرانسه امیدوارند که بین مردم فرانسه برای خود محبوبیت بخرند چرا که در حال حاضر تیم فرانسوی در میان مردم یک تیم قطری دانسته می شود و بین فرانسوی ها محبوب نیست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

راموس یا واران، یکی به پی اس جی می رود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ