لونین:«ژنتیک من و کورتوا شبیه هم است»

0

رئال مادرید نیوز : آندری لونین دروازه بان اوکراینی رئال مادرید در مورد انتقالش به رئال گفت:” زمانی که به رئال مادرید آمدم خیلی خوشحال بودم. قرار نیست که هر روز فرصت حضور در بهترین باشگاه دنیا را داشته باشی. هزاران بازیکن می خواهند به این جا بیایند و این اتفاق برای همه پیش نمی آید. به همین خاطر خوشحال بودم اما کمی نگرانی داشتم. تردیدی نداشتم و می دانستم که بهترین عملکرد را خواهیم داشت. می دانی که قرار است به بهترین باشگاه دنیا برسی و نیازی نیست که زیاد فکر کنی.”

وی در مورد روز معارفه اش هم صحبت کرد:” در آن لحظه با مدیر ملاقات کردم. خیلی استرس داشتم. با هم صحبت کردیم و قرارداد را امضا کردم. خیلی استرس داشتم و احساس راحتی نداشتم. این معارفه در سطح ستارگان و بازییکنان بزرگ بود. آن لحظه تاثیرگذار و فراموش نشدنی بود. برای سخنرانی خودم را آماده کرده بودم . به هیچ وجه اسپانیایی نبودم و جملات اسپانیایی با کلمات روسی برایم نوشته شده بودند ، طوری که انگار دارم اسپانیایی می خوانم. ذهنم داشت منفجر می شد. اما جالب بود. می خواستم احترامم را به باشگاه و کشور جدیدم نشان بدهم.”

لونین در مورد آینده اش در باشگاه گفت:” امیدوارم که بازیهای زیادی در این باشگاه داشته باشم، جامهای زیادی ببرم و به الگویی برای بچه های اوکراینی تبدیل شوم. این شرایطی تاریخی برای کل کشور و برای خودم است.”

وی در مورد کورتوا هم صحبت کرد :” من و کورتوا از نظر ژنتیکی شبیه هم هستیم. هر روز کارش را می بینم و سعی می کنم که بهتر شوم. سعی می کنم که تقریبا از همه نظر بهتر شوم.” و در مورد زیدان هم صحبت کرد:”زیدان برایم توضیح داده که چگونه به فوتبال نگاه کنم، چگونه بازی و جایگیری کنم. من در این جا هستم چرا که لیاقتش را دارم و به تلاش ادامه می دهم و آماده هر لحظه ای هستم که نوبت بازی به من برسد. هر روز چیزهایی یاد می گیرم. هر روز با بهترین ها تمرین می کنم. وقتی نوبت من برسد سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. یک بازی  در رئال ده برابر بیشتر از هر باشگاه دیگری می ارزد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لونین:«ژنتیک من و کورتوا شبیه هم است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ