خشم هواداران از بدنساز رئال مادرید؛ پینتوس چند پله بهتر از دوپونت

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در این فصل حجم بی سابقه ای از مصدومیت ها را داشته است. بازیکنان رئال مادرید مصدومیت های زیادی داشته اند و حالا هم کادر پزشکی و هم کادر بدسنازی به شدت مورد انتقاد هستند. گرگوری دوپونت در حال حاضر سرپرست بخش بدنسازی رئال مادرید است که در تابستان گذشته به تیم زیدان ملحق شد و فعلا نتوانسته در تیم به موفقت برسد. در این فصل ۵۳ مصدومیت مختلف (فقط مصدومیت های با حداقل شش روز غیبت) برای بازیکنان رئال حادث شده است.

در حقیقت نکته مهم این جاست که بدنساز قبلی رئال مادرید یعنی آنتونیو پینتوس که بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ در رئال کار می کرد، در زمینه بدنسازی به مراتب بهتر بود و یکی از کلیدهای اصلی آمادگی بازیکنان رئال در مقاطع پایانی فصل مربوط به ایده های پینتوس بود. زیدان اما در سال ۲۰۱۹ این بدنساز سرشناس را کنار گذاشت چرا که از این که پینتوس مثل بقیه کادر فنی بعد از استعفای وی از تیم کنار نرفته بود و در کادر سانتیاگو سولاری مانده بود، دلخور بود. حالا  پینتوس نقشی کلیدی در موفقیت اینتر و کونته دارد در حالی که رئال از مصدومیت ها عذاب می کشد.

نراتزوری ها نه تنها قهرمان لیگ ایتالیا شدند بلکه یک برتری کامل را به خصوص در مقطع پایانی فصل از خود ارائه دادند. در این فصل اینتری ها فقط ۲۷ مصدومیت (فقط مصدومیت های با حداقل شش روز غیبت) داشته اند. اینتر در این فصل ۴۵ بازی داشته و رئال مادرید ۴۹ تا.

بازییکنان اینتر مجموعا در این فصل ۱۰۳ بازی را به علت مصدومیت از دست داده اند و بازیکنان رئال مادرید ۱۸۴ تا. در این فصل میانگین استراحت بین بازیهای رئال مادرید چهار روز و ۱۸ ساعت بوده و برای اینتر پنج روز. در حقیقت با وجود آن که فاصله زیاد نیست اما مصدومیت های اینتری ها خیلی کمتر بوده است. در میان پنج لیگ بزرگ فقط پی اس جی (با استراحتی کمتر) و پارما مصدومانی بیشتر از رئال داشته اند. حتی یونایتد، گرانادا، بارسا و چلسی هم کمتر از رئال استراحت کردند اما مصدومیت های کمتری داشته اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

خشم هواداران از بدنساز رئال مادرید؛ پینتوس چند پله بهتر از دوپونت

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ