عکس یادگاری مهناز افشار با بازیگر زن فیلم های ضد ایرانی

4

در حاشیه یک فستیوال لس آنجلسی موسوم به ” نور ” به مدیریت ” سیامک قهرمانی ” که هر ساله با حضور برخی از زنان بد نام طاغوتی خارج از کشور از جمله “نازنین بنیادی ” ،” نگار زادگان “و “هما سرشار ” برگزار می شود، عکسهای یادگاری “مهناز افشار” بازیگر زن سینمای کشورمان با “شهره آغداشلو ” که در اغلب پروژه های ایران هراسی غربی نقش محوری داشته، جلب توجه می کند.

همسر شهره آغداشلو نازنین بنیادی لو رفته مهناز افشار عکس جدید مهناز افشار سیامک قهرمانی بیوگرافی مهناز افشار بیوگرافی شهره آغداشلو
بیوگرافی نقش های محوری این بازیگر در فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی
“شهره آغداشلو ” با نام اصلی “شهره وزیری‌تبار ” همسر “هوشنگ بدیع زاده “بهایی زاده است که ناظران وی را بازیگر محوری فیلم های ضد ایرانی و ضد دینی در فیلمهای هالیوودی و غربی می شناسند.
یکی از بی شرمانه ترین محصولات امریکایی که وی در آن نقش محوری داشته، فیلم ۶۰ دقیقه‌ای “ایرانیوم ” ساخته “رافائل شور” است . شهره آغداشلو در این فیلم در نقش گوینده و راوی با سیاه نمایی و دروغ پراکنی به بررسی سیاست‌های ایران در جهان از جمله حمایت از گروه‌هایی چون حماس و حزب الله و ادعای تلاش برای دست یابی به سلاح هسته‌ای و القای خطرناک بودن ایران برای جهان می‌پردازد.
همسر شهره آغداشلو نازنین بنیادی لو رفته مهناز افشار عکس جدید مهناز افشار سیامک قهرمانی بیوگرافی مهناز افشار بیوگرافی شهره آغداشلو
فیلم دیگری که وی در آن بعنوان بازیگر ایفای نقش کرده، فیلم ضد دینی “سنگسار ثریا . م ” بوده است که با استفاده از ترفندهای کثیف سینما هالیوودی و اتهام زنی و تحریف، با هدف زیر سوال بردن احکام شرعی و حکم قصاص اسلامی توسط یک کمپانی امریکایی در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است .
آغداشلو یکی از بازیگران مطرح شده در فیلم ۴۰ میلیون دلاری “گلاب “نیز هست که همانند فیلم آرگو با هدف پیگیری خط ایران هراسی در دنیا توسط هالیوود قرار بوده است که ساخته شود.
شبکه آلمانی «پ-و» که در دوران آشوبهای فتنه انگیز سال ۸۸ در نقش هوادار آشوب ها و سران فتنه ظاهر شد نیز، با همکاری این عنصر فاسد بهایی و برخی از عناصر طاغوتی دیگر جشنواره فیلم “سپاس” را که ادامه جشنواره فیلم “سپاس” پیش از انقلاب معرفی می شود، برپا می کند. این شبکه مبتذل همچنین در تلاش است که آثار فیلمسازان داخلی را به دفتر این جشنواره ارسال کرده و با برگزاری مسابقات رقص و آواز، جوانان ایرانی را به کشورهای اطراف فرا بخواند.
سرانجام شوم اعتیاد و خیانت به مردم
شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.
آغداشلو (وزیری تبار) همسر هوشنگ توزیع، نویسنده و کارگردان بهایی‌مسلک و بازیگری است که به صهیونیست‌ها نزدیک است. آغداشلو در سال ۲۰۰۴ و علی رغم بازی کوتاه و کم اثرش در نقش یک شخصیت فرعی در فیلم «خانه‌ای از شن و مه» با حمایت صهیونیست‌ها، کاندیدای برنده جایزه اسکار شد. او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «این درست است که همه مسلمانان تروریست نیستند، اما همه تروریست‌ها مسلمان هستند!» برخی از مطبوعات مدعی اصلاح‌طلبی، از این که این بازیگر کاندیدای اسکار شده بود، به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرده بودند!
باشگاه خبر نگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. امین می گوید

    اونوقت این مهنازجوووووووووووون باید بشه زن پسرر معاون مطبوعاتی کشور اسلامی ما باید به ریش اقای رامین خندید . با این پسر بزرگ کردنش .عروسش با عکس گرفتن با فاحشه ها به اونو نمازو دینو مسلکش دهن کجی میکنه . میدونین نونی که تو سفره ادم میاد مهمه .اگه بیت المال که مال ملته اوردی تو سفرتو حلالو حرومت یکی شد میشه این که پسرت عروسی میاره تو خونت که نتونی سرتو بالا بگیری.

  2. مریم می گوید

    احسنت اقا امین مخلص کلام رو گفتی

  3. فرشته می گوید

    افرین اقا رامین.

  4. منتقد می گوید

    در مورد “شهره آغداشلو ” اولندش چرا همش میگین بهایی ؟ چرا مذهبشو میگین ؟ …