با ۱۹ دشمن رئال مادرید آشنا شوید؛ کارشناسان یوفا علیه سه غول اروپا

0

رئال مادرید نیوز : کارشناسان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی یوفا در حال حاضر بررسی جدیدی را آغاز کرده اند که برای رئال، بارسا و یوونتوس کلیدی است. در حقیقت این سه باشگاه به خاطر کناره گیری نکردن از سوپرلیگ توسط یوفا مورد تحقیق و بررسی کرده اند.

بر اساس بند ۵ ب در ماده ۳۱ قوانین کمیته انضباطی یوفا، پس از باز کردن یک پرونده انضباطی باید به باشگاه ها اطلاع داده شود و به همین خاطر است که سه باشگاه از شروع مذاکرات خبردار شده اند.

کارشناسان سازمان کنترل، اخلاق و انضباطی و سازمان استیناف قرار است که در این پروسه نقش داشتهباشند. کمیته اجرایی یوفا، دبیرکل یوفا یا سازمان های انضباطی می توانند کارشناسان اخلاقی یا انضباطی را برای پرونده های مختلف انتخاب کنند.

در حال حاضر کریس گئورگیادس از قبرس سرپرست کارشناسان انضباطی یوفا است و در کنار وی ۱۹ عضو دیگر در احکام نقش دارند : تونی گارسیا آلکارز اسپانیایی، کسنیا دامانوویچ از صربستان، دیمیتریوس داکاویس از یونان، برایان فولکنر از انگلیس، ژوزف گایسلر از اتریش، ایگور گریشنچنکو از اوکران، مریم کولر از سوئیس، ژان ساموئل لویبا از سوئیس، امیر ناوون از اسرائیل، ویرگن پاپکه از آلمان، جولیو پالرمو از ایتالیا، یان پائولی از جمهوری چک، ایوان روبا از جبل الطارق، پرونه روسیپون از فرانسه، روته ایزابل سیموئز سوارز از پرتغال، لوکا اشتاینر از اسلوونی، آلدی توپچیو از آلبانی، پیتر زوندارد از هلند و دویگو یاشار از ترکیه.

البته دو کارشناس اسپانیایی و ایتالیایی حق حکم دادن در مورد این پرونده را ندارند چرا که یووه، رئال و بارسا متعلق به این کشور ها هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

با ۱۹ دشمن رئال مادرید آشنا شوید؛ کارشناسان یوفا علیه سه غول اروپا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ