آینده ای که در راه است؛ از بلانکو و میگل گوتیرز تا ماروین و آریباس

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به صورت جدی برای جذب هالند و امباپه کار می کند اما جدا از آن تغییرات در رئال باید اساسی باشد. در حقیقت معیارها می تواند بر اساس مربی فصل بعد هم متفاوت باشد، مثلا این که آیا زیدان بماند یا نه یا این که رائول گونزالس جانشین وی شود. اما به هر صورت به نظر می رسد که این محصولات آکادمی هستند که قرار است خون تازه ای به رگ های رئال مادرید تزریق کنند.  بسیاری از آنها امسال فرصت حضور در تیم بزرگسالان رئال مادرید را پیدا کردند و نمایش خوبی از خود ارائه دادند.

به طور مثال سال آینده میگل گوتیرز (دفاع چپ ۱۹ ساله)، آنتونیو بلانکو (هافبک ۲۰ ساله)، سرجیو آریباس (هافبک ۱۹ ساله) حضور خود در تیم بزرگسالان در فصل آینده را تقریبا قطعی کرده اند. اولی جانشین مارسلو خواهد شد، دومی ذخیره کاسمیرو و سومی نیز می تواند در فاز هجومی در رئال مادرید بدرخشد. از سویی با توجه به جدایی احتمالی راموس، لوکاس، ماریانو و ایسکو رئال مادرید می خواهد با حضور محصولات آکادمی همچنان بومی بودنش را حفظ کند و محصولات جوان و اسپانیایی از آکادمی می توانند این بار را به دوش بکشند. هر سه بازیکن ارزشهای خود را ثابت کرده اند و قطعا می توانند در سطح اول فوتبال اسپانیا یا لیگ های بزرگ دیگر جایگاه خود را داشته باشند.

البته این سه نفر تنها بازیکنانی نیستند که می توانند به تیم بزرگسالان برساند و بازیکنان دیگری هم در صف خواهند بود. پابلو رامون در کاستیا عملکرد خوبی در پست دفاع میانی داشته است. رئال برای خرید وی یک میلیون یورو هزینه کرده و به او کاملا اطمینان دارد. ویکتور چوست ۲۱ ساله دیگر مدافع آکادمی است که در این فصل برای تیم بزرگسالان رئال نیز بازی کرده و می تواند مدافع میانی پنجم رئال مادرید باشد.  ماریو گیلا دیگر مدافع آکادمی رئال مادرید است که از تیم های لالیگا و لیگ دسته دو فاصله دارد.

البته نمی توان بازگشت محصولات قرضی آکادمی رئال در تیم های دیگر را فراموش کرد. خورخه دی فروتوس در حضور قرضی خود در پست بال راست در لوانته می درخشد. رئال هنوز نیمی از حق انتقال وی را در اختیار دارد و می تواند به عنوان جانشین لوکاس وازکز به رئال برگردد. اگر رئال بخواهد از میان مهاجمان آکادمی هم برای پست بال راست انتخاب کند، ماروین بهترین گزینه است. ماروین شانس فیکس شدن در پست دفاع راست مقابل گرانادا را هم دارد. البته در تیم جوانان رئال هم نباید داوید گونزالس و برونو ایگلسیاس که هر دو ۱۸ ساله هستند را از یاد برد. دومی چند بار در تمرینات تیم بزرگسالان حضور پیدا کرده و با کاکا مقایسه می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آینده ای که در راه است؛ از بلانکو و میگل گوتیرز تا ماروین و آریباس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ