کاماوینگا همچنان به رئال مادرید علامت می دهد

0

رئال مادرید نیوز : ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رن روزهایی کلیدی را سپری می کند. لیگ فرانسه رو به پایان است و او باید به یوروی زیر ۲۱ سال برود و از سویی منتظر مشخص شدن تیم آینده اش است. این بازیکن و وکیلش جاناتان بارنت تصمیم گرفته اند که در همین تابستان از رن جدا شود . او فقط یک سال دیگر با تیم فرانسوی قرارداد دارد و می خواهد همین حالا از رن برود تا پیشرفتش متوقف نشود به خصوص که استفان مربی محبوبش هم از رن رفته است.

کاماوینگا در مصاحبه اخیرش با تله فوت به طور غیرمستقیم به رئال پیام فرستاد و گفت :” زیبا و باعث افتخار است که تیم هایی نظیر رئال تو را بخواهند و دروغ نمی گویم اما هنوز با خانواده ام تصمیم قطعی نگرفته ایم.”

کاماوینگا در حال حاضر نه تنها با رئال و بایرن بلکه با پی اس جی و برخی تیم های لیگ انگلیس نیز صحبت کرده است. رئال اما فعلا اولویتش روی خرید امباپه یا هالند است و  صحبتی با کاماوینگا نداشته است. کاماوینگا وکیل سابقش موسی سیسوکو را برکنار کرد و با بارنت، وکیل بیل قرارداد بست تا راه را برای پیوستنش به رئال هموار کند اما رئال به خاطر بحران کرونا فعلا شرایط مالی ایده آلی ندارد. آس گزارش داده است که چند باشگاه لیگ انگلیس به صورت جدی شرایط خرید او را دنبال می کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کاماوینگا همچنان به رئال مادرید علامت می دهد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ