مارکا: فیکس شدن میگل گوتیرز، دلیل بحث احتمالی زیدان و مارسلو

0

رئال مادرید نیوز : مارسلو بدون این که مشکلی از نظر بدنی داشته باشد از لیست رئال مادرید مقابل گرانادا خط خورد تا در یکی از سه فینال باقی مانده رئال مادرید در لالیگا و در حالی که غایبان پرشماری وجود داشتند، در نهایت رئال فقط با سه مدافع (اودریوزولا، میلیتائو و ناچو) از تیم بزرگسالان راهی آندلوس شود.

در ابتدا برخی تصور کردند که خط خوردن مارسلو به خاطر مصدومیت بوده است اما منابع درون باشگاه می گویند که بازیکن برزیلی بدون مشکل تمرین کرده است. از سویی هیچ درگیری لفظی علنی در حضور سایر بازیکنان در میان زیدان و مارسلو رخ نداده است. به همین خاطر به نظر می رسد که مشکلی در میان این دو در صحبت های خصوصی شان رخ داده باشد.

بعید است که زیدان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با گرانادا در مورد دلیل واقعی خط خوردن مارسلو چیزی بگوید و صرفا به این که “یک تصمیم فنی” بوده اکتفا خواهد کرد اما احتمالا مارسلو از این که فهمیده میگل گوتیرز ۲۰ ساله قرار است در مقابل گرانادا فیکس شود، عصبانی است. مارسلو در سالهای اخیر در مقابل بازیکنان دیگری نظیر رگیلون و مندی نیمکت نشین شده بود و انتظار داشت که در غیاب مندی جایگاهش تثبیت شده باشد اما به طور مثال در مقابل چلسی، بازیکن فرانسوی با کمترین آمادگی ممکن به او ترجیح داده شد و در مقابل گرانادا هم قرار بود که میگل فیکس شود. احتمالا این اختلاف به خاطر تعویض های اخیر مارسلو با میگل شروع شده باشد. به هر صورت از چند ماه پیش قابل پیش بینی بود که مارسلو از رئال می رود اما این اختلاف می تواند کارش را در رئال پس از چهارده سال به پایان برساند به خصوص اگر زیدان سرمربی فصل بعد رئال باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارکا: فیکس شدن میگل گوتیرز، دلیل بحث احتمالی زیدان و مارسلو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ