مارکا: احتمال تغییر نظر مدیران رئال مادرید در مورد اودریوزولا

0

رئال مادرید نیوز : آلوارو اودریوزولا مدافع باسکی رئال مادرید در زمستان گذشته در لیست فروش قرار داشت چرا که فقط ۵۷ دقیقه مقابل وایادولید بازی کرده بود و کلا جایی در برنامه های زیدان نداشت. در این فصل کارواخال، لوکاس، ناچو و حتی والورده، وینیسیوس و ماروین در پست دفاع راست بالاتر از اودریوزولا قرار گرفتند و آلوارو عملا جایی در سلیقه زیدان نداشته است.

البته اودریوزولا هرگز اهل بدخلاقی نبوده است. او با آرامش منتظر فرصتش ماند و هیچ وقت هم ناامید نشد. سال ۲۰۲۱ برای اودریوزولا خوب شروع نشد،او در دو شکست ناامیدکننده مقابل آلکویانو و لوانته حضور داشت و به نظر می رسید که رفتنش از رئال قطعی باشد. مصدومیت لوکاس باعث شد تا اودریوزولا در نیمه دوم ال کلاسیکو فرصت بازی پیدا کند که درخشان نبود اما سعی کرد از آبرویش دفاع کند.آلوارو در ده تا از یازده بازی اخیر رئال حضور داشته است و البته خیلی ها تصور می کنند که آلوارو در استمفوردبریج نیز می توانست خیلی بهتر از وینیسیوس باشد چرا که بازیکن برزیلی در پست غیرتخصصی نتوانست کاری از پیش برد.

اودریوزولا در بازیهای اخیرش برای رئال مادرید دو گل زده و از سویی در مقابل سویا به بنزما پاس گل داد که به شکل مشکوکی مردود اعلام شد. حالا به گفته مارکا مدیران رئال مادرید احتمال ماندن اودریوزولا را با توجه به نمایش های اخیرش رد نمی کنند چرا که تمدید قرارداد لوکاس روی هواست و کارواخال فصلی مملو از مصدومیت را داشته است. از سویی ماروین نیز می تواند به عنوان ذخیره ای دیگر در پست دفاع راست اماده به کار باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارکا: احتمال تغییر نظر مدیران رئال مادرید در مورد اودریوزولا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ