رائول:«رئال مادرید خانه من است و همان جایی است که می خواهم در آن باشم»

0

رئال مادرید نیوز : رائول پس از تساوی بدون گل و ۱۲۰ دقیقه ای مقابل ایبیزا و ناکامی کاستیا در صعود به لیگ دسته دو اسپانیا در مورد آینده اش صحبت کرد. او با پیشنهادهایی از آینتراخت و تیم بزرگسالان رئال مادرید مواجه است.

رائول بیان کرد:” شاید این طور به نظر نرسد اما امروز باید از کار این تیم خوشحال باشیم. به زودی همه چیز را با دقت بررسی خواهیم کرد و به کار تیم باید احترام بگذاریم چرا که در حال حاضر بچه ها در حال گریه کردن هستند.” و در مورد آینده اش گفت :” این جا خانه من است و همان جایی است که می خواهم باشم. زمان صحبت در مورد آینده نیست. از امسال چیزهای زیادی یاد گرفتیم. من کارمند این باشگاه هستم. از سه، چهار سال پیش که تصمیم گرفتم مربی شوم می خواستم که در خانه و باشگاهم باشم و تجربه اندوزی کنم تا به بهترین شکل درس بگیرم. من در اختیار باشگاه هستم، در خانه ام خوشحال هستم و انگیزه کافی برای ادامه کار دارم. البته این هفته به کار ادامه خواهم داد چرا که تیم بزرگسالان و تیم جوانان بازی دارند. ”

اگر کاستیا سرمربی تیم بزرگسالان شود برای اولین بار پس از سالها خواهد بود که یک مربی کاستیا در شروع فصل به تیم بزرگسالان منتقل می شود چرا که در دفعات اخیر معمولا در میانه فصل مربیان کاستیا به عنوان مربیان اورژانسی به تیم بزرگسالان می رسند و این بار رائول می تواند از همان بدو شروع کار همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب رائول گونسالس رائول گونزالس کجاست اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رائول:«رئال مادرید خانه من است و همان جایی است که می خواهم در آن باشم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ