تمجیدها از عملکرد درخشان میگل گوتیرز: تا حالا کجا بودی؟!

0

رئال مادرید نیوز : میگل گوتیرز در دومین حضور فیکس پیاپی خود در رئال مادرید در مقابل بیلبائو هم درخشید. در دو شبی که رئال مادرید در دو بازی سخت خارج از خانه به پیروزی نیاز داشت، میگل درخشید و خودی نشان داد.

میگل در دو بازی بسیار مهم توانست ارزشهایش را نشان بدهد. در حالی که مارسلو سه سال است که با کیفیت نازلی بازی می کند، عملکرد خوب و موفق میگل گوتیرز کاملا به چشم آمده است. کادر فنی، هم تیمی ها و بازیکنان از عملکرد وی کاملا راضی هستند. برخی می پرسند که چرا او در این فصل زودتر مورد استفاده قرار نگرفت چرا که به طور مثال اگر در اول فصل می توانست بدرخشد، می توانست در شب های بزرگ نظیر بازی با چلسی نیز عصای دست زیدان باشد. به هر صورت حالا رئال باید به اینده نگاه کند و میگل هم خود آینده است.

میگل نه تنها در بازی خودش تمرکز داشت بلکه در جریان بازی به رودریگو و وینیسیوس دستور می داد نکته ای که نشان می دهد اعتماد به نفس و شخصیت بالایی دارد. او حالا مارسلو را نیمکت نشین کرده و به گزینه اصلی برای تبدیل شدن به ذخیره مندی در فصل آینده تبیدل شده است. به نظر می رسد که با روند کنونی حضور این بازیکن در لیست تیم بزرگسالان رئال مادرید در فصل بعد قطعی است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تمجیدها از عملکرد درخشان میگل گوتیرز: تا حالا کجا بودی؟!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ