سیاست مهم رئال مادرید: فروش قطعی به جای قرضی

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در نظر دارد که یک چرخش مهم را در سیاست نقل و انتقالاتی خود در تابستان بعدی داشته باشد. در حالی که در تابستان گذشته بسیاری از فروش ها قرضی بود در این تابستان هدف رئال فروش قطعی بازیکنانش است تا بتواند از درآمد فروش ها برای تامین هزینه خرید امباپه استفاده کند.

در حقیقت بسیاری از قرضی ها احتمالا آخرین تابستانشان را در رئال خواهند داشت و بعید است که بازیکنانی نظیر براهیم، سبایوس، وایخو، یوویچ یا کوبو دوباره قرض داده شوند. اکثر آنها بعید است که جایی در آینده رئال داشته باشند و به همین علت باید برای درآمدزایی در آینده فروخته شوند. البته تصمیم در مورد کادر فنی رئال و مربی آینده تیم نیز می تواند خیلی مهم باشد.

البته در این مورد استثنائاتی هم وجود دارد. به طور مثال اودگارد گزینه ای برای آینده رئال است و با توجه به جدایی قریب الوقوع ایسکو، بخشی از ترکیب رئال در فصل بعد خواهد بود. البته برخی بازیکنان هم همچنان یک سال دیگر با تیمهایشان قرارداد قرضی دارند یعنی رینر در دورتموند و مایورال در رم. شرایط این دو البته کاملا متفاوت است. بازیکن برزیلی سال پوچی را در آلمان داشت و رئال به دنبال تیم دیگری برایش پیشرفت این بازیکن ۱۹ ساله است. مایورال اما در رم درخشیده و باواریایی ها می خواهند با پرداخت ۱۵ میلیون یورو قراردادش را دائمی کنند. از سویی میلان نیز به دنبال قطعی کردن قرارداد براهیم دیاز است.

البته مشکل ترین بخش در مورد قرضی های رئال مربوط به گرت بیل بوده است. بازیکن ولزی آمار قابل قبولی در تاتنهام داشته اما به نظر می رسد که تیم انگلیسی برنامه ای برای حفظ وی در سال آینده ندارد. رئال در نظر دارد که او را بفروشد تا پرونده اش برای همیشه بسته شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سیاست مهم رئال مادرید: فروش قطعی به جای قرضی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ