رونالدو اهل کجاست | پدر رونالدو اهل کدام کشور است

0

رونالدو از کدام کشور است رونالدو اهل کجا بود

رونالدو اهل کدام کشور است

پدر رونالدو اهل کدام کشور است این سوالی است که ذهن برخی ها را درگیر کرده است. برای دریافت پاسخ اینکه روتالدو اهل کجاست با ساتین همراه باشید.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو متولد ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ در محلهٔ سائو پدرو در فونشال، پایتخت مادیرا (منطقه‌ای خودمختار در کشور پرتغال) است و در محلهٔ نزدیک سانتو آنتونیو بزرگ شد.

خواهر کریس رونالدو خانواده کریس رونالدو پدر کریس رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو

پدر و مادر رونالدو کجایی هستند

رونالدو چهارمین و کوچک‌ترین فرزند خوزه دینیس آویرو (باغبان شهرداری و مدیر تدارکات پاره‌وقت) و ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) است.

مادربزرگ رونالدو از طرف پدرش، ایزابل دا پیده، اهل جزیرهٔ سائو ویسنته، کیپ ورد بود. رونالدو یک برادر بزرگتر به نام هوگو و دو خواهر بزرگتر به نام‌های آلما و لیلیانا کاتیا دارد. مادر رونالدو می‌گوید که به دلیل فقر، اعتیاد پدرش به الکل و داشتن بیش از حد فرزند تا آن زمان، می‌خواست او را سقط کند اما پزشکش از انجام این عمل امتناع کرد.

خواهر کریس رونالدو خانواده کریس رونالدو پدر کریس رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو

دین و مذهب رونالدو چیست

رونالدو در یک خانواده مسیحی کاتولیک و فقیر بزرگ شد و اتاقش با تمام خواهر و برادرهایش مشترک بود.

در کودکی، رونالدو از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ برای آندورینیا بازی کرد، که در آن‌جا پدرش مدیر تدارکات بود.و بعداً دو سال را با باشگاه ناسیونال گذراند. در سال ۱۹۹۷، او در ۱۲ سالگی برای آزمونی سه‌روزه به اسپورتینگ رفت و مدتی بعد قراردادی به مبلغ ۱٫۵۰۰ پوند امضا کرد. او سپس از مادیرا به آلکوشاچی در نزدیکی لیسبون نقل مکان کرد تا به آکادمی جوانان اسپورتینگ بپیوندد. در ۱۴ سالگی، او معتقد بود که توانایی بازی کردن به صورت نیمه حرفه‌ای را دارد و با مادرش موافقت کرد که تحصیلات خود را متوقف کند و کاملاً روی فوتبال تمرکز کند.

خواهر کریس رونالدو خانواده کریس رونالدو پدر کریس رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو

رونالدو به عنوان یک دانش‌آموز زندگی پردردسری داشت، و با اقامت در منطقه لیسبون به دور از خانواده، نتوانست تحصیلات خود را بیشتر از کلاس ششم ادامه دهد.

او در بین دانش‌آموزان مدرسه محبوب بود؛ با این حال، پس از پرتاب صندلی به سمت معلمش که به گفته‌اش به او «بی‌احترامی» کرده بود، اخراج شد. یک سال بعد تشخیص داده شد که او مبتلا به تاکی‌کاردی است، شرایطی که ممکن بود او را مجبور به ترک فوتبال کند؛ رونالدو تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت که در آن از لیزر برای سوزاندن چندین مسیر قلبی به یک مسیر استفاده شد و میزان تپش قلب در حال استراحت او را تغییر داد. او ساعاتی پس از عمل از بیمارستان مرخص شد و چند روز بعد تمرینات خود را از سر گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ