کشف یک هزارو ۱۳۰ میلیاردی اموال سرقتی در استان البرز

0

 سردار “عباسعلی محمدیان” در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی “البرز” بیان داشت: مبارزه با سرقت یکی از مهم ترین درخواست های مردمی از پلیس بوده که اجرای طرح های مبارزه با سرقت در پاسخ به این مطالبات است.

وی از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی در سطح استان خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی همکارانم در این طرح ۴۸ ساعته که در سراسر استان به اجرا درآمد، ۳۹ باند سرقت و کلاهبرداری منهدم و ۱۱۵ متهم که اغلب آنها سابقه دار هستند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری ۶ مالخر اموال مسروقه در این طرح اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه از قبیل ۸ دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، مقدار زیادی لوازم خودرو و منزل، زیورآلات طلا، لوازم تزئینی، ابزارآلات، لوازم تزئینی، مدارک جعلی و… کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده بر اساس اعلام کارشناسان یک هزارو ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: تحقیقات برای کشف سرقت های صورت گرفته توسط سارقان و شناسایی مال باختگان این پرونده ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تمامی ماموریت های پلیس برای ارتقاء امنیت شهروندان است، از شهروندان خواست حتما نکات پیشگیری از وقوع سرقت را رعایت کنند و خطاب به سارقان و مخلان نظم و امنیت هشدار داد: طرح های مبارزه با سرقت از سوی پلیس با قدرت ادامه خواهد داشت و سارقان مطمئن باشند در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.$     پلیس

 

کشف یک هزارو ۱۳۰ میلیاردی اموال سرقتی در استان البرز

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ