آلوارو موراتا می تواند گزینه مدیران بارسلونا برای تقویت خط حمله باشد

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، آلوارو موراتا که در تابستان ۲۰۱۹ در لیست خرید برخی مدیران بارسلونا بود ، می تواند در تابستان آینده گزینه تقویت خط حمله آبی اناری ها باشد.

 

او در این فصل به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به یوونتوس منتقل شد. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد آلوارو موراتا فصل آینده هم در یوونتوس خواهد بود ، زیرا هم خود بازیکن و هم باشگاه یوونتوس خواهان ادامه همکاری هستند. تا اینجا قضیه ساده است.

 

نکته اینجا است که یوونتوس چه از نظر اقتصادی و چه از نظر ورزشی در شرایط خوبی نیست. آن ها هم اکنون در رده پنجم سری آ هستند و صعود آن ها به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی نیست.

 

از طرف دیگر شرایط اقتصادی یووتوس بسیار بد است. آن ها برای حضور موراتا در این فصل ۱۰ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پرداخت کردند و در صورت ماندن او برای فصل دیگر باید ۱۰ میلیون یورو دیگر هم به روخی بلانکوس بپردازند. در صورت تمایل به خرید هم بانوی پیر باید مبلغ ۳۵ میلیون یورو برای موراتا هزینه کند.

 

با توجه به شرایط ارلینگ هالند و منصرف شدن بارسلونا از خرید او ، موراتا می تواند گزینه مقرون به صرفه ای برای بارسلونا باشد. مدیر برنامه های او با رامون پلانس و متئو آلمانی رابطه بسیار خوبی دارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

آلوارو موراتا می تواند گزینه مدیران بارسلونا برای تقویت خط حمله باشد

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ