لژیونر استقلالی از ام‌صلال جدا شد/ مدافع سابق آبی‌ها به استقلال برمی‌گردد؟

0

ساتین نیوز – روزبه چشمی پس از اینکه تصمیم به جدایی از استقلال در پایان کار و حذف آبی‌ها از فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا گرفت، یک سال اخیر را در ام‌صلال قطر سپری کرد و پس از فصل خوبی که همراه با این تیم تجربه کرد، تصمیم به جدایی گرفت تا راهی تیم جدیدی شود.

چشمی از هفته چهارم لیگ ستارگان قطر به ترکیب ام‌صلال اضافه شد و پس از آن در تمام مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ به میدان رفت که البته در هفته پایانی بخاطر اینکه بقای تیمش قطعی شده بود و یک دیدار دیگر در جام ستارگان (حذفی) داشتند، استراحت کرد.

مدافع سابق استقلال پس از انجام ۱۸ بازی در فصل اخیر لیگ ستارگان و دو بازی در جام ستارگان قطر که همراه با نمایش خوب او در خط دفاعی ام‌صلال همراه بود، با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شد که پس از انجام مذاکرات، پیشنهادات ارائه شده در سه مرحله را نپذیرفت و تصمیم به جدایی گرفت.

با وجود اینکه گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر بازگشت او به ایران و استقلال طی روزهای اخیر مطرح شده، اما روزبه همچنان در قطر حضور دارد، در حال انجام مذاکره با سه باشگاه خواهانش است و طی روزهای آینده با یکی از این تیم ها به توافق می‌رسد و پس از آن به ایران برمی‌گردد.

آنچه که درباره تیم آینده روزبه چشمی وجود دارد، این است که او قطعا فصل آینده در ایران توپ نخواهد زد و به دلیل پیشنهادات و مذاکرات خوبی که در روزهای اخیر داشته، سال آینده را هم در لیگ ستارگان قطر آغاز می کند.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

لژیونر استقلالی از ام‌صلال جدا شد/ مدافع سابق آبی‌ها به استقلال برمی‌گردد؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ