برنامه تیم زنان رئال مادرید برای آینده؛ جدایی اصلانی، خرید هافبک بارسا و آینده نامشخص مربی

0

رئال مادرید نیوز : چهار هفته تا پایان لیگ زنان اسپانیا مانده است و رئال مادرید حداکثر به دو برد نیاز دارد تا در اولین فصل تاریخش به لیگ قهرمانان اروپا برسد. در حقیقت زنان رئال فعلا در رده دوم قرار دارند که چه دوم یا چه سوم بشوند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را کسب می کنند.

زنان رئال مادرید در حال چیدمان ترکیبشان در فصل آینده هستند. آینده اصلانی و یاکوبسون دو ستاره سوئدی این تیم نامشخص است.بازیکنانی نظیر میسا، مایته اوروز، ایوانا آندرس، ترسا آبییرا ، مارتا کاردونا و اولگا کارمونا حضورشان در رئال در فصل آینده را قطعی کرده اند و از سویی اصلانی و یاکوبسون برای تمدید به مشکل خورده اند. دو مهاجم سوئدی انتظار افزایش دستمزد را دارند اما با مخالفت رئال مواجه شده اند. مبلغ پیشنهادی رئال به یاکوبسون خیلی پایین تر از مبلغ درخواستی وی بوده است.

از سویی رئال در خط حمله در نظر دارند که چند ستاره را به خدمت بگیرند. یاکوبسون که فصل درخشانی با هشت گل و ۹ پاس گل داشته احتمالا جدا می شود که ناهیکاری گارسیا ستاره سوسسیه داد و تیم ملی اسپانیا در تابستان با اتمام قراردادش به رئال می آید. استر گونزالس بهترین گلزن لیگ زنان اسپانیا که فصل درخشانی در لوانته داشته هم به رئال می آید.

رئال مادرید شرایط جذب لوسیا رودریگز از سوسیه داد و روسیو گالوز از لوانته در خط دفاعی را هم دنبال می کند. خرید لوسیا کاملا محتمل به نظر می رسد و جذب روسیو فعلا در مراحل اولیه مذاکرات است. رئال در ترکیب لوانته به ایوا ناوارو هم علاقمند است که می تواند  به فاز هجومی در ترکیب رئال اضافه شود. این بازیکن جوان اسپانیایی یکی از ستارگان آینده فوتبال اسانیا به شمار می رود.

رئال مادرید همچنین شرایط جذب ملین جرارد دروازه بان بتیس را هم دنبال می کند که با میسا برای حضور در ترکیب رقابت می کند. از سویی یوهانا گومز و سارا اسکرو دروازه بان های ذخیره رئال باید جدا شوند. قرارداد دایان برزیلی در خط دفاعی هم تمدید نمی شود و تایسا یکی از کاپیتان های تیم هم با اتمام قراردادش باید جدا شود.

رئال مادرید از طرفی به دنبال خرید حمروئی هافبک فرانسوی بارسلونا است که اخیرا با کاتالان ها قهرمان اروپا شده است. قرارداد بازیکن فرانسوی در تابستان به اتمام خواهد رسید و بعد از آن به بازیکن ازاد تبدیل می شود.

قرارداد اوبوگاگو تمدید نشده است و این بازیکن از تیم زنان رئال جدا می شود. لورنا ناوارو مهاجم جوان تیم زنان رئال هم از فرصت هایش ب بهترین نحو استفاده کرد و درها را به روی تمدید باز کرده است.

البته جدا از ترکیب آینده مربی تیم نیز مشخص نیست. رئال مطمئن نیست که آزنار گزینه مناسبی برای هدایت تیم در اروپا در فصل آینده باشد. این مربی لقب “پروفسور” را دارد و امیدوار است که حداقل یک فصل دیگر هدایت تیم زنان رئال را به عهده داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

برنامه تیم زنان رئال مادرید برای آینده؛ جدایی اصلانی، خرید هافبک بارسا و آینده نامشخص مربی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ