گزارش : برنامه نقل و انتقالاتی بارسلونا بی برای فصل آینده چگونه است ؟

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، با تایید سرمربی بارسلونا بی و احتمال ماندگاری وی برای فصل آینده ، هفته آینده جلسه ای بین سران بارسلونا درباره نقل و انتقالات بارسلونا بی برگزار خواهد شد.

 

پیش از این گفته شده بود که بارسلونا به دنبال انتقال آدرین برنابه از منچستر سیتی به صورت رایگان است. از سمت دیگر آن ها می خواهند کایس رویز بازیکن لاماسیایی را از تیم PSG به بارسلونا بازگردانند.

 

علاوه بر این دو بازیکن ، باشگاه بارسلونا به دنبال خرید سه بازیکن دیگر است. فران خوتگلا ، وینگر ۲۲ ساله اسپانیول ، آنتونیو آراندا هافبک ۲۰ ساله گرانادا سرخیو کاریرا مدافع ۲۰ ساله تیم سلتاویگو را برای این تیم خریداری کنند.

 

با توجه به انتقال اینیاکی پنیا به تیم اصلی ، آرنائو تناس دروازه بان اول تیم بارسلونا بی خواهد شد. نقش راجر ریه را به عنوان رهبر رختکن بارسلونا بسیار ارزشمند است و احتمال ماندن او برای یک فصل دیگر وجود دارد.

 

الکس کویادو ستاره تیم بارسلونا بی یا به تیم اصلی منتقل می شود و یا بارسلونا را ترک می کند. باشگاه روی اوریول بوسکتس حساب باز نمی کند و آن ها برای نقش متئوس پریرا ارزش قائل شده اند و او را بازیکنی حرفه ای می دانند.

 

احتمال خروج ری ماناج و کنراد دلافوئنته از بارسلونا بی وجود دارد ، زیرا هر دو پیشنهادانی دارند. زبایوس به تیم خیرونا بازخواهد گشت و هیروکی آبه پس از یک فصل مصدومیت در تیم بارسلونا بی باقی خواهند ماند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

گزارش : برنامه نقل و انتقالاتی بارسلونا بی برای فصل آینده چگونه است ؟

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ