پپ گواردیولا : ذهنیت مسی از کیفیت او فراتر است ، بوسکتس همه چیز را می فهمد !

0

بارسا نیوز – به گزارش اسپورت ، پپ گواردیولا سرمربی تیم منچستر سیتی که در این فصل با این تیم فاتح لیگ جزیره و جام اتحادیه انگلیس شده است و البته به فینال لیگ قهرمانان اروپا ، رسیده است در مورد تیم بارسلونا زمان خود صحبت کرد.

 

لیونل مسی

او بسیار قوی است. حتی قوی ترین است. ذهنیت او از کیفیتش فراتر است.در ۴ سال حضور در بارسلونا ما بازی های زیادی انجام دادیم ، اما او یک بازی از دست نداد. فقط ۴ یا ۵ بازیکن در دنیا ذهنیت رقابتی مانند لئو دارند.

 

بازیکنان شما در بارسلونا

آن ها حیوانات رقابتی بودند.من چیزهای زیادی از آن ها آموختم. آن ها هر سه روز می خواستند برنده باشند و می خواستند از هم تیمی های خود بهتر باشند. من خوش شانس بودم که بهترین همه دوران ( مسی ) را به همراه ۷ یا ۸ بازیکن با سن مناسب از آکادمی داشتم.

ما خارجی های قدرتمندی مانند اتوئو داشتیم. آن ها به خوبی با تیم منطبق شدند و اغلب آن ها ۴ سال در تیم ما دوام داشتند. آن ها در یک بازی دوستانه هم مانند فینال بازی می کردند.

 

رابطه شما با بازیکنان تیم

آن ها دوستان بسیار خوب من بودند و هر کدام نقش خود را داشتند. همه ما می دانستیم که لیونل مسی بهترین است ، اما پس از او ۶ یا ۷ بازیکن قوی دیگر حضور داشتند که دیگران می دانستند بازی نمی کنند ، زیرا بازیکنانی وجود دارند که از آن ها قوی تر هستند.

 

سرخیو بوسکتس

بوسکتس بسیار باهوش است. او همه چیز را می فهمد. او قدرت جسمی زیادی ندارد ، اما او هوش او ، باعث تمایز او می شود. اگر ۱۰ سال در بارسلونا بمانید ، نشان دهنده این است که قوی هستید مگر این که شما را از بین ببرند !

 

شغل سرمربیگری

کار ما بسیار سخت است. ما می توانیم در مورد تاکتیک صحبت کنیم ، اما این که هر بازی ۹ بازیکن بدون حضور در بازی ، بازی را ترک می کنند به شما آسیب می رساند.شما بیشتر از لذت ، رنج می کشید. مربیان رنج زیادی می کشند. بعضی بازیکنان خوب هستند و تمرین می کنند ، اما بازی نمی کنند.

 

قهرمانی دوباره در لیگ جزیره با منچستر سیتی

این قهرمانی برای ما ویژه بود. ما در دوران همه گیری قرار داشتیم و بسیاری از عزیزان درگذشتند. با این حال ما تمرکز خود را حفظ کردیم.

 

مارسلو بیلسا

او و سبکش منحصر به فرد است. هیچ کس نمی تواند از او تقلید کند. او مولف یک فوتبال منحصر به فرد و غیرقابل انتقال است. او یک هدیه برای فوتبال است. او کارهای خود را صادقانه انجام می دهد. زمانی که شکست می خورد شکست خود را می پذیرد و همیشه می خواهد یاد بگیرد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

پپ گواردیولا : ذهنیت مسی از کیفیت او فراتر است ، بوسکتس همه چیز را می فهمد !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ