رابین گوسنس؛ گزینه مدنظر بارسلونا برای پست دفاع چپ !

0

بارسانیوز- بارسلونا فصل بعد به دنبال جذب یک مدافع چپ خواهد بود.

 

به گزارش اسپورت، بارسلونا میخواهد انقلابی را در ترکیب خود آغاز کند و در پست دفاع چپ کار خود را آغاز خواهد کرد. بارسلونا به دنبال یک بازیکن کلاس جهانی است و رابین گوسنس یکی از این بازیکنان است که فصلی فوق العاده در آتلانتا داشته است.

 

علاوه بر گوسنس بازیکنانی نظیر آنجلینیو و گایا هم در لیست قرار دارند. هر سه بازیکن گرانقیمت هستند ولی برای فصل آینده در بازار قرار دارند.

 

گوسنس ۲۶ سال سن دارد و این فصل ۱۰ گل و ۸ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. او تا سال ۲۰۲۲ با آتلانتا قرارداد دارد و تیم ایتالیایی میتواند قرارداد وی را به صورت یکجانبه برای یک سال دیگر تمدید کند اما خود بازیکن میخواهد تجربه جدیدی را در اروپا داشته باشد.

 

تیم های دیگری نظیر منچسترسیتی، یوونتوس، اینتر، آث میلان و لسترسیتی به دنبال وی هستند ولی هنوز مقصد آینده وی نامعلوم است. آتلانتا برای وی ۴۰ میلیون یورو میخواهد اما معاوضه بازیکن را هم میپذیرد که خبر خوبی خواهد بود.

 

ایده بارسلونا این بود که آلبا را نگه دارد و فیرپو را به فروش برساند و سپس بالده را به تیم اصلی منتقل کند اما با توجه به نتایج ضعیف تیم اول احتمال خروج آلبا هم وجود دارد. بارسلونا به آلبا پیشنهاد کاهش حقوق را داده تا در تیم ادامه بدهد در غیر مخالفت بازیکن با این موضوع وی در بازار قرارداده خواهد شد.

 

آنجلینیو و گایا هم دیگر گزینه های بارسلونا خواهند بود اما بارسلونا باید در ابتدا باید آینده نامعلوم آلبا را مشخص کند و سپس ببیند که از فروش فیرپو چه مقدار میتواند کسب کند سپس بازیکن مدنظر خود را به خدمت بگیرد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

رابین گوسنس؛ گزینه مدنظر بارسلونا برای پست دفاع چپ !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ