زیدان به تعطیلات رفت؛ علامتی بر ماندنش؟

0

رئال مادرید نیوز : بر خلاف ادعاهایی که گفته می شد زیدان قرار است دوشنبه با باشگاه جلسه بگذارد وآینده اش  را مشخص کند، تصمیم مهم مربی فرانسوی تصمیم گرفت که فعلا به تعطیلات برود و به قول خودش جلسه با رئال مادرید را به زمانی موکول کند که “آرامش بیشتری” داشته باشد.

در حقیقت به گفته جوزپ پدررول در برنامه ال چیرینگیتو، زیزو بدون روشن کردن آینده اش به تعطیلات رفت که باشگاه این را پالس مثبتی بر ماندنش می داند. در حقیقت باشگاه حس می کند که اگر زیدان می خواست برود، همین حالا و هر چه زودتر تکلیف را مشخص می کرد نه این که جلسه را به تعویق بیاندازد.

از سویی زیدان در سال ۲۰۱۸ در زمانی استعفا داد که قهرمان اروپا شده بود و در حال حاضر یکی از نکاتی که زیدان را به ماندن نزدیک می کند این است که نمی خواهد با خاطره ای بد و پس از فصلی بدون جام از رئال برود و شاید همین باعث شود که تا سال پایانی قراردادش یعنی ۲۰۲۲ در رئال بماند.

به هر صورت به نظر می رسد که انتظار هواداران برای مشخص شدن آینده زیدان خیلی طولانی تر از چیزی خواهد بود که در ابتدا به نظر می رسید. البته اگر زیدان با تاخیر اعلام کند که قصد رفتن از رئال را دارد به آینده باشگاه ضربه زده چرا که ممکن است گزینه های هدایت باشگاه بپرند و دست رئال در پوست گردو بماند و به همین خاطر اگر قرار به رفتنش باشد باید هر چه زودتر اعلام کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

زیدان به تعطیلات رفت؛ علامتی بر ماندنش؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ