کنایه تند مربی استقلال به پرسپولیس؟/ گویا برنامه‌ای است

0

استقلال نیوز – صالح مصطفوی که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان حضور یافته بود در بخشی از اظهاراتش کنایه‌ای تند به صدرنشینان لیگ برتری که به نظر می رسد پرسپولیس یا سپاهان باشد زده است. 

وی گفت: مگر می شود سه مرتبه در یک مسابقه، موقعیت منتج به گل را برای ما اشتباه کنند؟ مگر می شود در همه بازی ها این اتفاق رخ بدهد. آقایان اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، این کار را انجام دهند تا ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم. اگر حرفی بزنیم نیز ما را محروم می کنند و جریمه سنگین در نظر می گیرند. مگر می شود پنالتی واضح ما را نگیرند و بازیکن ما را محروم کنند؟ موقعیت صد در صد گل ما را آوانتاژ ندادند. آن چیزی که ما می دانیم این است که کارت زرد و قرمز را می توان بعد از موقعیت داد.

مربی استقلال افزود: گل صد در صد درست ما را نیز آفساید گرفته اند. مگر این تیم هوادار ندارد؟ چند بازی این اتفاق رخ داده است؟ مگر کادرفنی ما زحمت نمی کشند و انسان نیستند؟ تا چه اندازه نا عدالتی و نابرابری؟ آقایان داور شما تا چه زمانی می خواهید بدون عدالت قضاوت کنید. سر تیم ما را هر بازی در زمین می برند و ما می گوییم قشنگ بازی کردیم و موقعیت خلق کردیم اما نمی شود سه بازی متوالی این اتفاق رخ بدهد و در یک مسابقه سه اتفاق رخ دهد. این ماجرا تا کی ادامه دارد؟ با تیم ما مشکل دارید؟ روند به شکلی است که گویا یک برنامه است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کنایه تند مربی استقلال به پرسپولیس؟/ گویا برنامه‌ای است

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ