باشگاه استقلال: پیکان متخلف است/ جزئیات تازه از مورد مشکوک یک مسابقه

0

استقلال نیوز – کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی تخلف باشگاه پیکان مبنی بر انجام ۶ تعویض در جریان بازی با سایپا، رأی به تغییر نتیجه این دیدار و برد سه بر صفر نارنجی پوشان پایتخت داد.

همین موضوع باعث شد باشگاه استقلال تهران نیز به نتیجه بازی با پیکان به دلیل تخلف حریف در انجام تعویض‌هایش شکایت کند.

شیوع جهانی بیماری کرونا باعث شد فدراسیون جهانی فوتبال تعداد تعویض‌ها را برای هر بازی از سه به پنج افزایش دهد تا سلامتی بازیکنان لحاظ شود. این تعویض‌ها برای اینکه وقت بازی را هدر ندهد باید در سه زمان مختلف صورت پذیرد و تعداد این زمان‌ها بیشتر از سه نشود.

باشگاه استقلال تهران مدعی است که تیم پیکان در زمان انجام بازی با این تیم چهار بار در زمان‌های مختلف اقدام به تعویض کرده است و باید نتیجه تساوی این دو تیم با برد انضباطی سه بر صفر آبی‌ها تغییر کند.

این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال، فرم گزارش بازی را طوری تنظیم کرده است که هر پنج تعویض پیکان، در سه زمان مختلف بوده است و قوانین زیر پا گذاشته نشده است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارشی که می‌تواند صدای استقلالی‌ها را در تنظیم فرم گزارش بازی نیز در آورده و طرف شکایت استقلالی‌ها را این نهاد فوتبالی کند.

البته باشگاه استقلال تنها ۲۴ ساعت پس از پایان بازی با پیکان تهران فرصت اعتراض به تخلف داشته است و اکنون در صورت اعلام این شکایت نیز ترتیب اثر نخواهد داشت اما اگر تغییر گزارش بازی از سوی ناظران و مسئولان سازمان لیگ احراز شود می‌تواند فوتبال باشگاهی کشور را با چالشی جدی روبرو کند.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

باشگاه استقلال: پیکان متخلف است/ جزئیات تازه از مورد مشکوک یک مسابقه

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ