ماجرای اقدام جنجالی گل محمدی پس از برد ذوب آهن/ یک چهره مشهور باید عذرخواهی کند

0

پرسپولیس نیوز – پرسپولیس موفق شد در اصفهان مقابل ذوب آهن به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند و با سپاهان صدرنشین هم امتیاز شود. 

پس از پایان بازی، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که در نشست خبری حاضر شده بود بدون صحبت نشست را ترک کرد و حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد. دلیل این تصمیم گل محمدی، حضور دوربین‌های صدا و سیما در نشست بود. سرمربی پرسپولیس هفته قبل اعلام کرده بود تا زمان عذرخواهی مسئولان صدا و سیما حاضر به صحبت با دوربین‌های این سازمان نیست.

مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس خواسته یحیی گل محمدی را به مسئولان برگزاری نشست خبری انتقال داد اما با آن مخالفت شد تا سرمربی تیم برنده بدون صحبت با خبرنگاران، سالن کنفرانس را ترک کند.

یحیی گل محمدی از این پس حاضر به حضور مقابل دوربین‌های تلویزیونی نخواهد بود و باید شاهد چنین اتفاقاتی در دیدارهای آینده پرسپولیس باشیم.

 شرط اصلی سرمربی پرسپولیس عذرخواهی محمد حسین میثاقی مجری برنامه «فوتبال برتر» و شبکه سوم سیما از پرسپولیسی‌هاست تا پس از آن مقابل دوربین‌های تلویزیونی مصاحبه کند.

البته یحیی گل محمدی و پرسپولیسی‌ها از مهدی واعظی مجری شبکه پنجم سیما هم شاکی و ناراحت هستند اما مشکل اصلی آنها با مجری شناخته شده برنامه «فوتبال برتر» است.

پیش از این یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرده بود تا زمان عذرخواهی رسمی صداوسیما، مقابل دوربین‌های تلویزیونی حاضر نمی‌شود و به همین علت پس از دیدار تیمش مقابل شاهین بندر عامری در نشست خبری شرکت نکرد.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری آن دیداراعلام کرده بود: به علت عملکرد تبعیض آمیز برخی از برنامه‌های ورزشی و صحبت‌های جانبدارانه برخی از مجریان صداوسیما قبل و بعد از شهرآورد، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است تا زمانی که عذرخواهی رسمی صورت نگیرد مقابل دوربین‌های صداوسیما حاضر نشود. باشگاه هم شکایت کرده است و منتظر روند قضائی این موضوع هستیم.

حالا باید منتظر ماند و دید محمد حسین میثاقی مجری معروف شبکه سوم سیما حاضر می شود از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند یا اینکه تحریم دوربین‌های تلویزیونی از سوی یحیی گل محمدی ادامه خواهد داشت؟

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ماجرای اقدام جنجالی گل محمدی پس از برد ذوب آهن/ یک چهره مشهور باید عذرخواهی کند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ