مودریچ:«چیزی بهتر از بازیکن رئال مادرید بودن وجود ندارد»

0

رئال مادرید نیوز : لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید در مورد تمدید قرارداد یک ساله خود با رئال صحبت کرد.

انتقال به رئال در ۲۰۱۲:” حضور در رئال مادرید یک رویا بود. در ذهنم همیشه لحظات پراسترس قبل از انتقال وجود دارد و به همین خاطر است که همیشه می خواستم در رئال موفق شوم و هرگز ناامید نشدم. می خواستم در رئال موفق شوم. خیلی احساسی بود. در طول دو ماه منتظر امضای قراردادم بودم. خیلی استرس داشتم. وقتی به تیم ملحق شدم، مدیر به ما گفت که دسیما را کم داریم. بردن آن جام نشان داد که تا آخرین لحظه نباید ناامید شویم. آن گل در آخرین دقیقه نیز تاثیر داشت.”

تمدید:” برایم خیلی مهم است و مملو از غرور می شوم. به این معنی است که یک دهه در باشگاه خواهم بود. انتظارش را نداشتم چرا که وقتی به رئال آمدم ۲۷ ساله بودم و فشار در این باشگاه خیلی بالاست و باید شایستگی زیادی داشته باشی تا در این جا بمانی. هیچ چیز بهتر از بازیکن رئال مادرید بودن و بازی در برنابئو وجود ندارد. همه می خواهند در این جا باشند و من ده سال در این جا خواهم بود.”

فینال کیف:” زیدان ویدیوهایی مختلفی از ورزش های مختلف نظیر بسکتبال، فوتبال آمریکایی و … را به ما نشان داد. به ما گفت که آیا می توانیم این همه جام پیاپی را ببریم یا نه. به ما گفت که به عنوان رئالی ها می توانیم این کار را انجام بدهیم.”

لحظات مهم در رئال:” لحظات زیبایی داشتیم. بردن دسیما و دو جامه فصل ۱۷-۲۰۱۶ خیلی خوب بود. خیلی خوب بازی می کردیم. سال ۲۰۱۸ از نظر فردی برایم عالی بود. در کاردیف از حضور در فینال چمپیونزلیگ خیلی لذت بردم. این ۹ سال فراموش نشدنی بود. راستش را بخواهید انتقام چهار چمپیونزلیگ پیاپی را نداشتیم.”

بدترین لحظه:” زمانی که چهار ماه مصدوم شدم. در آن زمان ۲۲ برد پیاپی داشتیم… همسرم از من حمایت کرد. او از هجده سالگی با من بوده است و بزرگترین حامی من در لحظات مشکل است. مهم است که یک نفر هر روز کنارت باشد.”

توپ طلا:”وقتی به دوران فوتبالت نگاه می کنی، توپ طلا مثل خامه روی کیک است. در حضور مسی، رونالدو و دیگر ستارگان این جایز هر ابردم. خیلی خاص بود. وقتی در برنابئو معارفه شدم هم خیلی احساسی بود.”

احتیاط برای ماندن در اوج:” برایم خیلی مهم است چرا که باعث می شود که دوران فوتبالم به عنوان یک فوتبالیست طولانی تر شود اما روی کار خودم و روی ریکاوری ، غذا و استراحت تمرکز دارم. به همین خاطر امسال سعی می کنم سطح خود را حفظ کنم. این باشگاه تو را وادار می کند که همیشه بهترین عملکرت را داشته باشی.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مودریچ:«چیزی بهتر از بازیکن رئال مادرید بودن وجود ندارد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ