شایعات ضد و نقیض از نیمکت رئال مادرید؛ از پوچتینو تا لوو و کونته!

0

رئال مادرید نیوز : هر چند که از هفته ها پیش مشخص بود که زیدان قصد استعفا را دارد، اما به نظر می رسد که در حالی که فقط ساعاتی از استعفای وی گذشته، سیلی از شایعات روانه شده است.

در حقیقت در ابتدا به نظر می رسید که باشگاه رئال مادرید کاملا آماده رفتن زیدان است و هفته هاست که ماسیمیلیانو آلگری مربی ایتالیایی را در آماده باش نگه داشته به محض استعفای زیدان، از مربی ایتالیایی به عنوان جانشین وی رونمایی کند اما در حال حاضر اخبار ضد و نقیض بیشتر از اخبار واقعی هستند.

آلگری در هفته های اخیر اصلی ترین گزینه جانشینی زیدان بود اما در ساعات اخیر رسانه های ایتالیا مدعی شده اند که این مربی اصلی ترین گزیینه جانشینی پیرلو است. در حقیقت یوونتوس برای این که آلگری را راضی کند حتی پاراتیچی مدیر ورزشی خود که با این مربی ایتالیایی اختلاف داشت را برکنار کرده است. اگر آلگری به یووه برود، معادلات کمی پیچیده تر می شود.

از سویی جدایی غیرمنتظره کونته از اینتر پس از قهرمانی لیگ ایتالیا نیز باعث شده تا این مربی پس از دو سال و نیم دوباره به گزینه ای برای رئال مادرید تبدیل شود. کونته پیش از سولاری گزینه هدایت رئال بود اما در آن زمان مخالفت رختکن رئال به سردستگی راموس با حضورش در رئال باعث شد تا آمدنش به برنابئو منتفی شود. حالا کونته دوباره آزاد و در دسترس است و باشگاه رئال می تواند در موردش تصمیم بگیرد.

از طرفی یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان که پس از یورو از این تیم جدا می شود هم دوباره به لیست گزینه ها اضافه شده است. لوو اخیرا گفته بود که در حال یادگیری اسپانیایی است و پس از استعفای زیدان، بیلد خبر داد که مربی آلمانی همچنان در لیست گزینه های رئال قرار دارد و باشگاه رئال مادرید او را کنار نگذاشته است.

همچنین برخی رسانه ها مدعی شده اند که پی اس جی قصد اخراج مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی را دارد. به گفته این منابع، مالکان قطری پی اس جی از این که تیمشان در لیگ و چمپیونزلیگ ناکام بوده عصبانی هستند و می خواهند مربی آرژانتینی را برکنار کنند. اگر پوچتینو اخراج شود هم دوباره می تواند به لیست گزینه های رئال تبدیل شود. پوچتینو پس از پایان دوره اول زیدان هم گزینه رئال بود اما در آن زمان با تاتنهام قرارداد داشت. از سویی پوچتینو قبل از پیوستن به پی اس جی نیز گزینه جانشینی زیدان بود اما مربی فرانسوی در آن زمان با غلبه بر گلادباخ توانست صندلی خود را نجات بدهد و تا پایان فصل ماندنی شود. در حال حاضر گفته می شود که تاتنهام محتمل ترین گزینه برای پوچتینو است اما نمی توان شایعات را نادیده گرفت.

البته اگر همه این گزینه ها منتفی شوند همچنان رائول گونزالس شماره هفت اسطوره ای رئال مادرید در دسترس است. رائول در حال حاضر هدایت کاستیا را به عهده دارد و مشکلی برای هدایت تیم بزرگسالان ندارد.

به همه این اخبار  در مورد نیمکت رئال مادرید باید شایعاتی که در مورد آینده خود زیدان مطرح می شود را هم اضافه کرد. میگلیتو خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا کوپه گزارش داده است که زیدان بر خلاف دوره اولش این بار قصد دور بودن از فوتبال را ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که فصل آینده هدایت تیمی دیگر را به عهده بگیرد و بدون تیم نماند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

شایعات ضد و نقیض از نیمکت رئال مادرید؛ از پوچتینو تا لوو و کونته!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ