بزرگان رختکن رئال مادرید می خواستند زیدان بماند؛ لوکاس شخصا وداع کرد

0

رئال مادرید نیوز : زیدان پس از ماه ها تردید و ابهام در مورد آینده اش بالاخره چهارشنبه با ترکیب رئال مادرید و مدیران تیم وداع کرد. زیزو بدین ترتیب به دومین دوره حضورش در رئال خاتمه بخشید که البته بزرگانی رختکن حمایت قاطعانه ای از مربی فرانسوی داشتند و خیلی دوست داشتند که زیدان در تیمشان بماند.

زیدان سالهاست که رابطه گرمی با بزرگان رختکن تیمش دارد و یکی از ویژگی های همیشگی او برای اتحاد در رختکن این بوده که رابطه خوبی با بازیکنانش دارد. زیزو از دوره اولش در رئال بابازیکنانی نظیر کارواخال، راموس، واران، ناچو، مارسلو، کروس، مودریچ، کاسمیرو، ایسکو، بنزما و لوکاس کار کرده که اسنسیو هم کمی بعد به یاین دسته اضافه شد. کروس، بنزما و ناچو بازیکنانی بودند که در مصاحبه های اخیرشان علنا از ماندن زیدان حمایت کردند.

کروس حتی در مصاحبه ای که اخیرا داشته بود گفته بود که دوست دارد زیدان بماند و اگر زیدان می خواست برود، زودتر به او خبر می داد. بنزما نیز که رابطه گرمی با زیدان دارد در مصاحبه اخیر با اکیپ گفته بود که دوست دارد زیدان در تیم بماند. از سویی ناچو نیز در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده بود گفت که دوست دارد زیزو بماند.

البته در مقابل بزرگان رختکن رئال بازیکنانی هستند که شاید از رفتن زیدان ناراحت نشده باشند و منتظر مشخص شدن مربی بعدی باشند. بازیکنانی نظیر بیل، ایسکو، سبایوس، یوویچ، اودگارد و ماریانو می توانند در این دسته قرار بگیرند.

از میان بازیکنان رختکن رئال مادرید، لوکاس وازکز تنها کسی بود که شخصا و به صورت رو در رو با زیدان وداع کرد. لوکاس امروز برای تمرین ریکاوری به والدبباس رفته بود که به صورت حضوری با مربی فرانسوی وداع کرد. خود لوکاس هم قراردادش رو به پایان است و شاید جدا شود. اکثر بازیکنان رئال مادرید تا این لحظه برای زیدان پیام وداع گذاشته اند که البته از میان بازیکنان بزرگ وسرشناس رختکن، هازارد یکی از بازیکنانی است که هنوز پیامی برای وداع منتشر نکرده است. بازیکن بلژیکی همواره مورد حمایت زیزو بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

بزرگان رختکن رئال مادرید می خواستند زیدان بماند؛ لوکاس شخصا وداع کرد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ