نکات مثبت و منفی رائول، پوچتینو، کونته و ژابی برای هدایت رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید باید با جدایی زیدان هر چه زودتر مربی فصل بعدش را مشخص کند که در حال حاضر به نظر می رسد که آنتونیو کونته ایتالیایی، مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی و رائول و ژابی اسپانیایی گزینه های هدایت رئال هستند. البته فعلا پوچتینو با پی اس جی قرارداد دارد و در ابتدا باید از تیم فرانسوی جدا شود. ژابی نیز هدایت سوسیه داد بی را به عهده دارد. نکات مثبت و منفی استخدام آنها را مرور می کنیم:

رائول گونزالس
نکات مثبت : رائول مثل زیزو یک رئالی دوآتشه است. رائول از همین حالا یکی از فاکتورهای اصلی یعنی محبوبیت را دارد. شماره هفت محبوب رئال مادرید می تواند با توجه به تجربه حضورش در آکادمی رئال در سالهای اخیر با شناخت کامل از ترکیب رئال بیاید. او شخصیت و کاریزمای ویژه ای دارد وثابت کرده است که توان مربیگری بالایی هم دارد. مهمترین ویژگی در مورد رائول این است که محصولات اکادمی را به خوبی می شناسد و راه حضورشان در تیم بزرگسالان را هموار می کند.
نکات منفی: بی تجربه بودن مهمترین نکته به ضرر اوست. هر چند که قهرمان چمپیونزلیگ جوانان شده و تا یک قدمی صعود به لیگ دسته دو اسپانیا رسیده اما هنوز تجربه حضور در میدان های سخت مربیگری را ندارد.  در حال حاضر مخالفان رائول بی تجربگی او را بزرگترین دشمنش می دانند.

آنتونیو کونته
نکات مثبت: مربی ایتالیایی یک مربی برنده و باتجربه است. چهار قهرمانی لیگ ایتالیا و یک قهرمانی لیگ انگلیس در کارنامه اش دارد. مربی باشخصیتی است که هراسی از پذیرش چالش هدایت رئال مادرید ندارد. به خوبی می تواند رختکن را مدیریت کند. هر چند که ایتالیایی است اما در اینتر فصل جاری سبکی نسبتا هجومی داشت و تیمش با سیستم ۲-۵-۳ در لیگ ایتالیا ۸۹ گل زد و می تواند مورد پسند برنابئو باشد.
نکات منفی: البته نکته منفی در موردش این است که به شدت سختگیر است، موردی که در رختکن باشگاه های بزرگ مورد استقبال قرار نمی گیرد. رختکن رئال مربیان اسان گیرتر نظیر رائول را ترجیح می دهند. البته احتمال دارد که راموس که زمانی با پیوستن کونته به رئال مخالفت کرده بود از رئال جدا شود و همین مسئله به هماهنگی مربی ایتالیایی با رختکن رئال مادرید کمک کند.

مائوریسیو پوچتینو
نکات مثبت: رابطه خوبی با باشگاه رئال دارد و از سویی در گذشته بارها به رئال مادرید پالس مثبت داده و همین مسئله باعث شده تا هواداران حس مثبتی در موردش دارند. او همیشه از حضور در رئال استقبال کرده است. از آن مربیان آسان گیری است که به خوبی با رختکن هماهنگ می شود. سالها در اسپانیا کار کرده و به خوبی زبان اسپانیایی، جو باشگاه رئال، لالیگا و رسانه های اسپانیا را می شناسد.
نکات منفی: او در پی اس جی نتوانست فصل خوبی داشته باشد و همین مسئله است که شاید به اخراجش منجر شود. کاریزمای کمتری نسبت به کونته دارد و از سویی محبوبیتش از رائول کمتر است. اگر پی اس جی نخواهد قراردادش را فسخ کند، استخدامش غیرممکن است.

ژابی آلونسو
نکات مثبت : اولین گام های مربیگری شماره ۱۴ اسبق رئال مادرید استادانه بوده است. توانست سوسیه داد بی را به لیگ دسته دو برساند و به نظر می رسد که آماده چالش های بزرگ است. از سبک و اندیشه های متفاوتی استفاده کرد و می تواند یک مربی بزرگ در آینده فوتبال اسپانیا باشد چرا که از دوران بازیش هم همه می دانستند که می تواند مربی خوبی شود چون به نوعی درون زمین فوتبال هم یک مربی بود. از سویی یک رئالی است و باشگاه به او علاقه دارد.
نکات منقی: ژابی هم مثل رائول تجربه کافی برای روزهای بزرگ را ندارد و فقط در رده های پایه کار کرده است. از سویی اگر رئال مادرید بخواهد ژابی را انتخاب کند، رائول ار به شدت عدلخور کرده است و به همین خاطر باید گزینه  ژابی را منتفی دانست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نکات مثبت و منفی رائول، پوچتینو، کونته و ژابی برای هدایت رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ