آس: پوچتینو از پیشنهاد رئال استقبال کرده اما جلب رضایت قطری‌ها سخت است

0

رئال مادرید نیوز : آنتونیو کونته، مائوریسیو پوچتینو و رائول گونزالس سه گزینه اصلی هدایت رئال مادرید در فصل آینده هستند.

از این جمع، استخدام مربی آرژانتینی از همه مشکل تر است. در حقیقت پوچتینو یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و تا زمانی که مالکان قطری اجازه رفتنش را ندهند، نمی تواند جدا شود.

پوچتینو در حال حاضر هم از تیم سابقش تاتنهام و هم از رئال مادرید پیشنهاد دارد. مربی آرژانتینی برای تاتنهام دو شرط گذاشته است : قرارداد طولانی مدت که مثل دفعه قبل ناجوانمردانه اخراجش نکنند و قدرت کامل در تصمیم های ورزشی چرا که در دفعه قبلی این قدرت را نداشت.

اما مذاکرات مربی آرژانتینی با رئال در حد واسطه ها بوده است. در حقیقت پوچتینو و نزدیکانش می دانند که رئال به او علاقه دارد و از این پیشنهاد استقبال می کنند اما باید منتظر روزهای آینده بمانند و ببینند که آیا پی اس جی اجازه جدایی وی را می دهد یا نه. در حال حاضر پاریسی ها گزینه ای بهتر از پوچتینو سراغ ندارند و به همین خاطر اجازه رفتنش را نمی دهند و رئال هم نمی خواهد با مذاکره با پوچتینو، مالکان قطری پی اس جی  را عصبانی کند و انتقال امباپه غیرممکن شود. در واقع رئال فقط در صورتی به سراغ پوچتینو می رود که خود پی اس جی با رضایت کامل حاضر به قطع همکاری شود در غیر این صورت رئال به سراغ گزینه های دیگر می رود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: پوچتینو از پیشنهاد رئال استقبال کرده اما جلب رضایت قطری‌ها سخت است

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ