تصمیم‌های مهم مربی بعدی رئال مادرید: راموس، لوکاس، هازارد، اودگارد و…

0

رئال مادرید نیوز : زین الدین زیدان از رئال مادرید رفت و چالش تحول و بازسازی ترکیب رئال را به مربی بعدی سپرد. حالا گزینه های متفاوتی نظیر پوچتینو،کونته و رائول برای هدایت رئال مطرح هستند اما کار مربی بعدی اسان نیست چرا که باید تصمیم های مهمی در مورد آینده نیمکت رئال بگیرد.

واران و راموس: داوید آلابا برای فیکس شدن به رئال مادرید پیوسته است. رئال برای این بازیکن سالی ۱۲ میلیون یورو هزیینه می کند و طبیعتا قرار نیست که روی نیمکت بنشیند. به همین خاطر مربی بعدی رئال باید تصمیم بگیرد که از میان واران و راموس کدام جدا شوند. منطقی این است که بازیک نفرانسوی برود چرا که پیشنهاد تمدید را رد کرده و رئال می خواهد در فاصله یک سال تا اتمام قرارداد، این بازییکن ۲۸ ساله را بفروشد. پی اس جی و یونایتد به دنبالش هستند و رئال به دنبال درآمدزایی ۷۰ میلیونی از فروش اوست. اگر واران فروخته شود، راموس به تمدید نزدیک می شود. هواداران منتظرند که کاپیتان کوتاه بیاید و پیشنهاد تمدید را بپذیرد.

میگل گوتیرز و بلانکو:  هر دو بازیکن در بازیهایشان در تیم بزرگسالان در فصلی که گذشت، درخشیدند و می توانند شایسته حضور در تیم بزرگسالان رئال باشند به خصوص که رئال در پست های آنها یعنی دفاع چپ و هافبک میانی با توجه به جدایی ها به تقویت نیاز خواهد داشت. بلانکو می تواند ذخیره کاسمیرو باشد و میگل گوتیرز رقیب مندی. البته چهره هایی نظیر چوست، آریباس و ماروین در صورت حضور رائول در تیم بزرگسالان می تاونند به حضور در رئال امید داشته باشند.

لوکاس وازکز: قرارداد این بازیکن با رئال یک ماه دیگر به پایان می رسد. لوکاس به شدت مورد علاقه زیدان بود و با توجه به فصل کارواخال که مملو از مصدومیت بود، منطقی است که در رئال بماند. رئال مادرید پیشنهاد مالی خود برای لوکاس را بالاتر برده و منتظر جواب این بازیکن است و همچنان درها به روی ماندنش بسته نیست. اگر بماند طبیعتا برای پست دفاع راست می ماند هر چند که می تواند در پست وینگر هم بازی کند.

قرضی ها: سرمربی آینده رئال مادرید باید از میان قرضی های رئال تصمیم درستی بگیرد. وایخو، مایورال، رینیر، یوویچ، براهیم، اودگارد، سبایوس و … قرضی های رئال در تیم های دیگر هستند. دو تای دیگر شانس بیشتری برای تقویت خط هافبک دارند. طبیعتا مودریچ نمی تواند سال آینده ۴۰ بازی داشته باشد و پیدا کردن بازیکنی در سطح ترکیب رئال با قیمیت مناسب نیز مشکل است.البته اگر پیشنهاد خوبی بیاید احتمال فروش یکی از این دو وجود دارد.

ایسکو، مارسلو و یوویچ: رئال می خواهد از فروش این سه درآمدزایی کند. ایسکو یک سال دیگر قرارداد دارد و رئال مشکلی با رفتن رایگانش ندارد تا از پرداخت دستمزدش خلاص شود. مارسلو نیز شرایطی کاملا مشابه دارد. رئال از سویی دو سال پیش برای خرید یوویچ ۶۰ میلیون یورو هزینه کرد و امیدوار است که این بازیکن را با ۴۰ میلیون یورو بفروشد تا بخشی از هزینه هایش جبران شود.

بیل و هازارد:  دو مشکل بزرگ رئال هستند. در حقیقت هر دو دستمزد بالایی را می گیرند و رئال برای بحران مشکل مالی باید از پرداخت دستمزد آنها خلاص شود. این دو بازیکن با احتساب مالیات از نظر دستمزد سالی ۶۰ میلیون یورو هزیینه دارند و عملا کارکردی هم برای رئال ندارند. رئال منتظر اتفاقات بعد از یورو است و امیدوار است که هر دو بازیکن عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانند مشتری پیدا کنند. بیل با توجه به دو سال آخرش در رئال جایی در آینده باشگاه ندارد. بازیکن ولزی می خواهد تا پایان قراردادش یعنی تا ۲۰۲۲ در رئال بماند و بعد از آن بازنشسته شود.

امباپه و هالند:در حال حاضر برنامه رئال این است که مهاجم فرانسوی در همین تابستان خریده شود و ارلینگ در تابستان ۲۰۲۲ هر چند که باید دید که ایا پی اس جی حاضر به فروش کیلیان در این تابستان می شود یا نه. اگر پاریسی ها حاضر به فروش نروند، رئال در سال ۲۰۲۲ به سراغ خرید رایگان امباپه می رود.

وینیسیوس و رودریگو : هر دو بازیکن با هزینه قابل توجهی توسط باشگاه خریده شدند و برای رئال مادرید خیلی مهم است که بدرخشند. باید دید که ایا این دو بعد از زیدان می توانند پررنگ تر و موفق تر باشند یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

تصمیم‌های مهم مربی بعدی رئال مادرید: راموس، لوکاس، هازارد، اودگارد و…

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ