آنالیز فنی: آلگری بهترین گزینه برای رئال مادرید بود، کونته گزینه بعدی

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید جستجوها را برای پیدا کردن جانشین زیدان با جدیت پیگیری می کند. نمی دانیم که نظر مدیران رئال چیست اما مارکا یک آنالیز بر مبنای محاسبات منفی در این زمینه داشته است. در این آنالیز این نکه در نظر گرفته شده است که کدام مربی می تواند به مدل زیدان که به بیشترین موفقیت ختم شد، نزدیک تر باشد.

برای این آنالیز از چهل معیار مختلف برای بررسی استفاده شده است که نحوه دفاع کردن (مثل پرس کردن از نقاط مختلف زمین)، بازیسازی (شکل پاس یا لمس توپ)، نحوه حمله (حرکات منجر به شوت) در نظر گرفته می شوند.

اگر بخواهیم فصل آخر زیدان در دوره اولش را در نظر بگیریم، نزدیک ترین مربیان می توانند دی فرانچسکو در رم یا ونگر در آرسنال باشند که هر دو در حال حاضر بدون تیم هستند اما آن فصل بدترین فصل زیدان در رئال بود که خیلی زود لیگ و کوپا را رها کرد و آن فصل را نمی توان معیار قرار داد.

اگر دوره دوم زیدان را مورد بررسی قرار بدهیم، ماسمیلیانو آلگری بهترین گزینه است هر چند که این مربی به یوونتوس برگشت و نمی توان او را گزینه ای مورد علاقه دانست. از میان سایر گزینه ها اما کونته شبیه ترین سبک را به عملکرد فنی زیدان در دوره دومش داشته است و پوچتینو کاملا از سبک مربی فرانسوی دور است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آنالیز فنی: آلگری بهترین گزینه برای رئال مادرید بود، کونته گزینه بعدی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ