رئیس فدراسیون فرانسه:«همیشه بنزما را دوست داشتم و اختلافش با دشان یک مشکل مردانه بود»

0

رئال مادرید نیوز : نوئل لوگرائت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد بازگشت بنزما به تیم ملی صحبت کرد.

چه زمانی خبر بازگشت بنزما را فهمیدی ؟” کمی زودتر از شما فهمیدم (می خندم). مدتی حس می کردم که دشان عقب کشیده و می خواهد او را برگرداند اما حالا دیگر جنگ لفظی فراموش شده است. فصل بنزما فوق العاده بود و بدین ترتیب آشتی ایجاد شد. زمان همه چیز را حل کرد. از زمان شروع این ماجراها نظرم در مورد بنزما عوض نشده است: دوستش دارم. این یک مشکل مردانه بود، مسئله ای مشکل میان همه آنها بود و باید به آنها زمان بدهیم. همیشه می خواستم که برگردد و وقتی با دیدیه صحبت می کردم همیشه در این مورد خوشبین بودم.”

مذاکرات چه زمانی شروع شد؟” سال گذشته اما فکر نمی کردم نتیجه ای داشته باشد. اما به تدریج اوضاع بهتر شد و ی کروز دیده به من زنگ زد و گفت :” فکر می کنم که باید بروم و ببینمش.” ترجیح می دادم که خیلی زودتر این اتفاق رخ بدهد اما در آن زمان همه چیز مشخص شده بود. دیدیه شش ماه به بازگرداندن بنزما فکر می کرد. پس از صحبت با دشان به بنزما زنگ زدم. یکشنبه هم در کلرفونتین با او ملاقات خواهم کرد.”

خط خوردنش به دلیل مسائل غیرورزشی بود؟” باید فصلی که کریم بنزما داشت را در نظر بگیریم. نیازی نیست تا در مورد کیفیتش صحبت کنیم. تیم ملی فرانسه بدون بنزما هم جام برد اما از نظر ورزشی او لیاقت حضور در تیم ملی را داشت.”

آینده امباپه:”دوست دارم در فرانسه و پی اس جی بماند. جوان است و پی اس جی هنوز چالش های زیادی دارد. مستقیما او را نمی شناسم اما بازیکنانی در این سطح باید در لیگ فرانسه باشند. اولویت من مشخص است و دوست دارم بماند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

رئیس فدراسیون فرانسه:«همیشه بنزما را دوست داشتم و اختلافش با دشان یک مشکل مردانه بود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ