خاطره بازی از اولین بازی ملی بنزما:«برخی فکر می کردند مغرور است اما…»

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما به تیم ملی فرانسه برگشت و در یورو حضور خواهد داشت. اولین بازی ملی کریم در مقابل اتریش در مارس ۲۰۰۷ بود که فرانسه با تک گلش پیروز شد. در آن زمان فقط ۱۹ سال سن بود اما مشخص بود که بوی ستاره شدن می دهد. حالا کریم دوباره به تیم ملی فرانسه برگشته تا پس از شش سال برای تیم ملی بازی کند. این وقفه طولانی شاید باعث شود که بازگشتش به تیم ملی این حس را ایجاد کند که دوباره قرار است اولین بازیش را انجام بدهد.

حالا هم تیمی ها و اعضای سابق فرانسه در مورد آن بازی صحبت می کنند. روبرت دورنه بدنساز سابق تیم ملی فرانسه می گوید:” بنزما تکنیک خیلی خوبی داشت و از نظر بدنی بالاتر از حد متوسط بود. در لیون نشان داده بود که چه کارهایی می تواند انجام بدهد و آن روز خودش را به کل کشور ثابت کرد.” ریموند دومنک سرمربی اسبق تیم ملی فرانسه هم گفت:” از دیدن گلش شگفت زده نشدم .ی مدانستم چه توانایی هایی دارد. حالا کافی است که به بازیهایش نگاه کنید. او می داند که چگونه تیمش را رهبری کند و توانایی های فوق العاده ای دارد.”

جبرئیل سیزه که در آن بازی بنزما به جای او به زمین آمده بود هم تعریف می کند:” اولین بازی، اولین گل در استادو فرانس. بی نظیر بود.” اعتماد به نفس بیش از میشه توجه من را جلب کرد. می دانست که باید خیلی چیزها را ثابت کند و ترسی نداشت. برخی شاید فکر کنند که مغرور است و بیش از حد خودباوری دارد اما او می داند که به کجا می تواند برسد و با شهامت لازم بازی کرد.”

فردریک پیکوینه که در آن شب روی نیمکت نشسته بود هم از آن بازی می گوید :” من و کریم با هم رفیق بودیم. وقتی در سن اتین بودم کمابیش به خانه ام می ماند و پلی استیشن بازی می کردیم و زیاد در مورد فوتبال بازی می کردیم. با هر دو پایش فوق العاده بود و می دانست که چطور بازی کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

خاطره بازی از اولین بازی ملی بنزما:«برخی فکر می کردند مغرور است اما…»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ