خاطره بازی یک مربی با اولین قهرمانی پرسپولیس/ ما با ملوانی‌ها تبانی نکردیم

0

پرسپولیس نیوز – ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران و مربی اسبق پرسپولیس در سالروز قهرمانی این تیم در اولین دوره لیگ برتر صحبت های جالبی را در خصوص حال و هوای آن دیدار مطرح کرد که در زیر بخوانید:

ارزیابی شما از وضعیت پرسپولیس تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر چیست؟

پرسپولیس پیروزی های خوبی را در بازی های اخیرش کسب کرده و توانسته رقابت شانه به شانه ای را با مدعیان داشته باشد. به نظر من در این مسیر سپاهان رقیب جدی برای پرسپولیس است اما در نهایت من شانس تیم گل محمدی را برای قهرمانی در لیگ بیستم بیشتر از سپاهان می‌دانم و معتقدم مهره ها و شرایط خوبی در این تیم دیده می‌شود که در مجموع این شانس را دارند تا در پایان فصل برای پنجمین فصل متوالی جشن قهرمانی را برگزار کنند.

صحبت از جشن قهرمانی شد. حدود ۱۹ سال پیش در چنین روزهایی با پرسپولیس در روز آخر قهرمانی در دوره اول لیگ برتر را به شکل کاملا دراماتیک جشن گرفتید. کمی‌از حال و هوای تیم در آن دیدار صحبت می‌کنید؟

آن روز بازی های مهمی‌در تهران و انزلی باید برگزار می‌شد. استقلال با یک مساوی هم می‌توانست قهرمان شود اما برای پرسپولیس کار سخت تر بود. ما باید پیروز می‌شدیم و منتظر شکست استقلال در برابر ملوان می‌شدیم تا قهرمان شویم. روی کاغذ شرایط برای استقلال بهتر و فراهم تر بود ولی در روزی که ما برد شیرینی را در تهران کسب کردیم و استقلال هم باخت تا جام به ما برسد.

با توجه به شرایط فکرش را می‌کردید که اتفاقات آن دو بازی به نفع شما رقم بخورد؟

چرا که نه. علی پروین آن روز بچه ها را دور هم جمع کرد و گفت فوتبال است و هزار اتفاق. فکر بازی استقلال نباشید، شما بروید کار خودتان را انجام بدهید و بازی را ببرید. در آن بازی تعویض طلایی علی پروین در اواخر بازی با گلزنی ابراهیم اسدی همراه شد تا پیش بینی پروین از اتفاقات غیرقابل پیش بینی در فوتبال درست از کار در آمده و پیروزی و جشن قهرمانی فراموش ناشدنی را داشته باشیم.

آن روزها شایعه شده بود پرسپولیسی ها قول پاداش ویژه ای را به ملوانی ها داده بودند و این موضوع در زمان خودش سر و صدای زیادی را به پا کرد؟

کدام پاداش؟ بروید از ملوانی ها بپرسید! در آن بازی  نه امکان تبانی بود و نه زد و بند. قبل از بازی ما گفتیم که ملوانی ها باید مردانه بازی کنند و اتفاقا همین اتفاق هم رخ داد. الان که سال ها از آن بازی می‌گذرد می‌توانید از ملوانی ها بپرسید که آیا یک ریال پاداش یا هدیه ای از پرسپولیسی ها گرفته اند یا نه.

بیشتر بخوانید:

  • پرسپولیس، سومین تیم برتر آسیا/ تلاش استقلال برای رتبه تک رقمی

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

خاطره بازی یک مربی با اولین قهرمانی پرسپولیس/ ما با ملوانی‌ها تبانی نکردیم

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ