نکته منفی در مورد کونته: دستمزد نجومی/ خروج قطعی لوو از گزینه ها

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید فعلا در حال بررسی گزینه ها برای جانشینی زیدان است. پوچتینو، کونته و رائول سه گزینه نهایی رئال هستند که هر کدام نقاط ضعف و قوتی دارند.

کونته مربی سختگیری است که معمولا تضمینی برای موفقیت است چرا که تقریبا در همه تیم هایش جام و موفقیت کسب کرده است. اما اوکی دیاریو گزارش داده است که رئال باید به کونته سالی ۱۲ میلیون یورو دستمزد بدهد که با توجه به مالیات این رقم به حدود ۲۵ میلیون یورو می رسد که در شرایط فعلی و بحران مالی ناشی از کرونا مبلغ قابل توجهی است و رائول و پوچتینو گزینه های به مراتب ارزان تری هستند. مربی آرژانتینی در پی اس جی سالی هشت میلیون یورو دستمزد می گیرد و دستمزد رائول به عنوان یک مربی تازه کار کمتر از این خواهد بود.

طبیعتا اگر مدیران رئال به سراغ رائول بروند باید بپذیرند که به سراغ گزینه ای رفته اند که قرار است به محصولات آکادمی فرصت بدهد و به همین خاطر باید زمان کافی را هم در اختیارش قرار بدهند. در مورد پوچتینو هم تا پی اس جی اجازه رفتنش را ندهد، رئال وارد مذاکره نخواهد شد.

از سویی دیگر کریستین فالک خبرنگار آلمانی گفته است که شخصا با یواخیم لوو صحبت کرده و از این مربی پرسیده است که آیا قرار است که مربی رئال یا بارسا شود و او در جواب گفته است که در فصل آینده مربی هیچ باشگاهی نخواهد شد تا بدین ترتیب او را از جمع گزینه ها کاملا کنار بگذاریم.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نکته منفی در مورد کونته: دستمزد نجومی/ خروج قطعی لوو از گزینه ها

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ