مسیر متقاطع پی اس جی و رئال مادرید: اشرف، تئو، کونته، پوچتینو و …

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که برای تابستان پیش رو مسیر رئال مادرید و پی اس جی کاملا به هم گره خورده است و هر دو باشگاه منافع مشترک زیادی دارند.

در حقیقت پی اس جی اخیرا برای خرید اشرف حکیمی و تئو هرناندز دو دفاع کناری سابق رئال اقدام کرده است. در حقیقت نراتزوری ها می خواهند دو ستاره لیگ ایتالیا را برای سمت راست و سمت چپ خط دفاعی خود به خدمت بگیرند و بدین ترتیب ترکیبشان را تقویت کنند. از سویی این اقدام باعث شده است تا خیلی ها تصور کنند که پی اس جی قصد استخدام آنتونیو کونته را دارد چرا که هر دو بازیکن مناسب سبک کونته هستند. از طرفی اگر کونته راهی پی اس جی شود عملا درها به روی حضور مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی به رئال باز می شود.

اما اگر تا این جا به گره خوردن مسیر پی اس جی و رئال به همدیگر متقاعد نشده باشیم می توان به اهداف مشترک دو باشگاه در تابستان اشاره کرد. در حقیقت رئال مادرید به دنبال خرید امباپه است و امیدوار است که مدیران پی اس جی راضی به فروش وی شوند و از طرفی دیگر پی اس جی شرایط دو مدافع میانی رئال یعنی واران و امباپه را دنبال می کند. رئال می خواهد رافا را با ۷۰ میلیون یورو بفروشد و پی اس جی یکی از جدی ترین مشتریانش است و از طرفی دیگر راموس هنوز قراردادش را با رئال تمدید نکرده در حالی که شایعاتی در مورد حضورش در پی اس جی مطرح است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مسیر متقاطع پی اس جی و رئال مادرید: اشرف، تئو، کونته، پوچتینو و …

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ